تناقض در استقلال؛ شفر راست می‌گوید یا نیومایر؟

در حالی سرمربی تیم فوتبال استقلال دلیل تعویض هافبک آلمانی تیمش را را مصدومیت این بازیکن اعلام کرد که خودش منکر این موضوع شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، علی کریمی، هافبک میانی تیم فوتبال در جریان گرم کردن پیش از بازی آسیب دید تا وینفرد شفر ناچار شود نام مارکوس نیومایر را در بین بازیکنان اصلی تیمش جای دهد.

هافبک آلمانی آبی پوشان در جریان نیمه اول و ابتدای نیمه دوم تا قبل از تعویض، بازی نسبتا قابل قبولی ارائه داد اما در دقیقه ۵۵ تابلوی تعویض با شماره او بالا رفت و با تصمیم شفر، هافبک میانی آبی پوشان جای خود را به محمد دانشگر داد.

این تعویض سر آغاز بحران آبی‌ها در زمین مسابقه بود و بعد از این تعویض، السدی‌ها توانستند شکست یک بر صفر را با پیروزی ۳ بر یک عوض کنند.

پس از اتمام بازی، انتقادات زیادی به تعویض استقلال صورت گرفت و شفر نیز با پرسش‌های زیادی در این خصوص مواجه شد. سرمربی آبی پوشان در مواجه شدن با این پرسش، علت تعویض نیومایر را مصدومیت دانست و اعلام کرد او را با درخواست خودش از زمین بیرون آوردم اما مارکوس نیومایر در پایان بازی و مقابل دوربین خبرنگاران موضوع مصدومیت را کاملا رد کرد و با صراحت گفت با تصمیم شفر تعویض شده است.

تناقض در گفته‌های سرمربی آلمانی و بازیکن آلمانی آبی پوشان این سئوال را ایجاد می‌کند که کدام یک واقعیت را می‌گویند؛ شفر یا نیومایر.

انتهای پیام/

کد خبر: 967054

وب گردی

وب گردی