«تنگه ابوقریب» نشان داد شهدا زمینی بودند/ قرار نیست مردم همیشه فیلم کمدی تماشا کنند

بازیگر فیلم «تنگه ابوقریب» گفت: قرارنیست مردم همیشه فیلم کمدی ببینند. فیلم های دفاع مقدس کم تر ساخته می شوند.

علی سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی ایسکانیوز، درخصوص فعالیت‌های اخیر خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر مشغول بازی در سریالی به کارگردانی احمد کاوری به نام «روزگاران خوب ما» هستم. 20 درصد از این مجموعه فیلمبرداری شده و لوکیشن ها در تهران است.

بازیگر فیلم «تنگه ابوقریب» ادامه داد: علاوه بر بازی در سریال «روزگاران خوب ما» در حال حاضر مشغول نگارش فیلمنامه جدید خود به نام «تب خال» با مضمون دفاع مقدس هستم.

وی درباره بازخورد مخاطبان از فیلم سینمایی «تنگه ابوقریب» اظهار داشت: «تنگه ابوقریب» باعث شده تا هرکسی مرا در هر جا می‌بیند تبریک بگوید و این اتفاق برایم به عنوان بازیگری که بعد از مدت‌ها در سینما حاضر شده به شدت جذاب و دلچسب است.

بازیگر سینما و تلویزیون دلیل اصلی موفقیت آخرین فیلم بهرام توکلی را اینگونه توصیف کرد: یکی از دلایل اصلی استقبال عمومی از فیلم «تنگه ابوقریب» آن است که شخصیت‌های این فیلم زمینی هستند. مثل خودمان شوخی می کنند، می خندند و زندگی می کنند و بعد در نهایت برای دفاع از کشور به شهادت می رسند.

وی در همین رابطه عنوان کرد: عدم اصرار بر اسطوره سازی یکی از دلایل اصلی موفقیت «تنگه ابوقریب» است. همین اتفاق باعث شده تا مردم با این شخصیت‌ها ارتباط برقرار کنند.

سلیمانی تصریح کرد: قرارنیست مردم همیشه فیلم کمدی ببینند و فیلم های دفاع مقدس کم تر ساخته می شود و مردم هم برای تماشا این ژانر استقبال می کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 967142

وب گردی

وب گردی