مدارس سما دانشگاه آزاد اسلامی ظرفیت خوبی برای شناسایی استعدادها و ایجاد تیم‌های پایه دارند

سرپرست اداره کل ورزش و تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مدارس سما در دانشگاه آزاد اسلامی ظرفیت بسیار خوبی برای شناسایی استعدادها و ایجاد تیم‌های پایه دارد.

به گزارش ایسکانیوز از واحد سمنان، جلسه هماهنگی مسابقات سراسری تنیس روی میز دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر کمال جوانمرد سرپرست اداره کل ورزش و تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی در واحد سمنان برگزار شد.

در این جلسه دکتر جوانمرد گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در طول حیات پرخیر و برکتش یک مجموعه ارزشمند برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و این ادعا را با اعداد و ارقام می‌توان اثبات کرد.

وی به نقش دانشگاه آزاد اسلامی در کسب پیروزی‌های افتخارآمیز تیم های ملی حاضر در مسابقات آسیایی جاکارتا اشاره و تصریح کرد: در مسابقات اخیر از مجموع 42 مدال کسب‌شده 38 مدال برای دانشگاه آزاد اسلامی بوده که یا به‌طور مستقیم توسط دانشجویان دانشگاه و یا توسط تیم‌هایی که دانشجویان ما در آن حضور دارند، کسب‌ شده است.

سرپرست اداره کل ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: به ‌عنوان مثال 10 دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی عضو تیم ملی رشته‌های کبدی دختران و پسران هستند. یا در رشته کاراته 4 نشان قهرمانی از آن دانشگاه آزاد اسلامی و دانشجویان این دانشگاه است.

دکتر جوانمرد اظهار داشت: به نظر بنده ورزش در دانشگاه با این حجم از امکانات باید سروسامان داده شود و نگاه ما به گروه‌ها باید پایه‌ای باشد. لذا مدارس سما در دانشگاه آزاد اسلامی ظرفیت بسیار خوبی برای شناسایی استعدادها و ایجاد تیم‌های پایه دارد.

وی تصریح کرد: اعتقاد دارم با برنامه‌ریزی باید ورزش دانشگاه به لیگ کشور وصل شود. این مسابقات فرصتی ایجاد کرده تا از قهرمانان و نخبه‌ها برای حضور قدرتمند در لیگ برتر، المپیادهای دانشجویی و سایر مسابقات ملی و بین‌المللی بهره ببریم.

دکتر جوانمرد، آغاز این دوره از مسابقات ورزشی در واحد سمنان را به فال نیک گرفت و تاکید کرد: باید از همین‌جا شروع کرد و به‌جای استعدادیابی به دنبال ظرفیت‌یابی باشیم.

سرپرست اداره کل ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی با تقدیر از حمایت‌های دکتر ولایتی و دکتر طهرانچی و با ابراز امیدواری نسبت به ورزش کشور، گفت: برای ورزش کشور افق روشنی می‌بینم. چراکه دانشگاه آزاد اسلامی به‌خوبی وارد عرصه ورزش شده و توجه به ریزه‌کاری‌های ورزش باعث شده که رقابت‌ها شدیدتر و نزدیک‌تر شود.

در این جلسه دکتر محمد روحانی مقدم معاون دانشجویی و فرهنگی واحد سمنان گزارشی از امکانات ورزشی این واحد دانشگاهی ارائه کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 967157

وب گردی

وب گردی