بزرگداشت عید غدیر خم در دانشگاه آزاد اسلامی واحد فسا

به مناسبت فرا رسیدن دهه ولایت و فرارسیدن عید سعید غدیر خم جشن بزرگ غدیر با حضور مسئولان و کارکنان در مسجد فاطمه الزهرا(س) دانشگاه آزاد اسلامی واحد فسا برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، حجت الاسلام محمد راهوار مدیر فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فسا در این مراسم ضمن گرامیداشت دهه ولایت گفت: رسول مکرم اسلام به امر الهی، نظام اسلامی را پایه گذاری کرد و در روز غدیر خم امیرالمومنین علی (ع) را به عنوان جانشین و امام امت اسلامی و مروج مکتب اسلام بعد از خود معرفی و منصوب کرد. عید غدیر سر آغاز و منشأ تحولی شگرف و عظیم در اسلام است.

وی در ادامه عید سعید غدیر خم را یکی از بزرگترین و زیباترین عیدهای مسلمین دانست و افزود: غدیر، روز اکمال دین خدا و موجب خشنودی باریتعالی است و روز ولایت و امامت است.

مدیر فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه شیعیان معتقدند پیامبر اسلام (ص) با معرفی امیر مومنان علی (ع) به عنوان امام، مسلمانان را مکلف به پیروی از آن حضرت کرد، ادامه داد: انتصاب حضرت علی (ع) به عنوان امام و جانشینی پیامبر (ص) از اهداف دین مبین اسلام و تکمیل رسالت پیامبر است و ولایت در جامعه ما سبب اتحاد و انسجام شده و آحاد مردم و جامعه باید قدردان و شکرگزار نعمت ولایت باشند.

حجت الاسلام راهور خاطر نشان کرد: عید غدیر، روز اکمل دین، اتمام نعمت و تضمین ماندگاری اسلام ناب محمدی (ص) و یکی از اعیاد بزرگ مسلمانان و همچنین عید ولایت امام علی(ع) است.

مولودی خوانی یکی از مداحان اهل بیت، قرائت زیارت امین الله و اهدای کارت هدیه به کارکنان منتخب مسابقه غدیر از دیگر برنامه های این جشن در دانشگاه آزاد اسلامی فسا بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 967183

وب گردی

وب گردی