همدلی، تفکر تغییر و تغییر در تفکر ضامن پیشرفت دانشگاه در فضای رقابتی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در مراسم جشن عید غدیر بیمارستان امیرالمومنین بر همدلی، تفکر تغییر و تغییر در تفکر جهت پیشرفت در فضای رقابتی تاکید کرد.

به گزارش ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، صبح روز 5 شنبه دکتر سید علی ابطحی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران با حضور در مراسم جشن عید سعید غدیر خم واقع در سالن همایش دکترسرابندی بیمارستان امیرالمومنین ضمن تبریک فرارسیدن عید، همدلی، تفکر تغییر و تغییر در تفکر را ضامن پیشرفت در فضای رقابتی دنیای امروز عنوان کرد و از کلیه استادان، کارکنان و دانشجویان خواست تا همگام با دانش و فناوری روز شوند.

وی افزود: « امروز در روزهای نخستین دومین سال شکل گیری دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران هستیم. هدف از این تجمیع هم افزایی در آموزش، پژوهش و فرهنگ است چرا که دیگر زمان جمع آوری پایان نامه در کتابخانه به اتمام رسیده است. امروز قرنی است که مهارتها و ارتباطات ارزش آفرین شده است. باید دانشگاهی شویم که به حل مشکلات جامعه کمک کند.»

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران تصریح کرد: « مدیران دانشگاه آزاد اسلامی در حال حاضر مدیرانی شایسته و از بزرگان علمی کشور هستند. اداره دانشگاه و مراکز تابعه با افکار گذشته شایسته این دانشگاه نیست و باید با تغییرات سریع و استفاده از روشهای آموزشی جدید همگام تکنولوژی و فناوری جدید شویم.»

وی در بخشی از سخنان خود تصریح کرد: «میهمانان ما دانشجویان هستند و وظیفه آموزش و تربیت آینده سازان کشور بر دوش تک تک استادان و همکاران است. فارغ التحصیلان ما باید با معلومات بالا از این دانشگاه فارغ التحصیل شوند و این رسالتی است که بر دوش ما نهاده شده است.»

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران با تاکید بر تکریم دانشجویان اظهار داشت: «احترام به دانشجویان آموزش احترام و حرمت به ایشان است لذا احترام و حرمت به دانشجویان از وظایف ماست. توجه به وسایل آموزشی و رفاهی، کمک به رشد بیشتر دانشجویان برتر و استعدادهای درخشان از جمله مواردی است که مسئولین دانشگاه باید به ان توجه و یژه ای داسته باشند.»

وی در پایان از بازسازی و بهبود وضعیت مالی بیمارستان امیرالمومنین اظهار خرسندی کرد و افزود: «به زودی شاهد استقلال بیمارستانها و اداره آن به صورت نوین با اختیارات کامل اداره امور خواهیم بود که این خود گامی در جهت ارتقای کیفیت و رضایتمندی بیشتر مراجعین می باشد.»

در پایان این مراسم از مهندس رفیعی، نماینده خیرین بیمارستان با اهدای لوح سپاس تقدیر بعمل آمد. همچنین از زحمات و خاطرات زنده یاد نادر سالک، خیر و سازنده بیمارستان امیرالمومنین نیز به نیکی یاد شد.

کد خبر: 967207

وب گردی

وب گردی