دوران پخش فیلم‌های سینمایی در صدا و سیما به قبل و بعد از آباژور برمی‌گردد!

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه راهبر دکتر سلام راهبرد مقاومت است، گفت: بنده می‌دانم که عوامل دکتر سلام چقدر مشکل داشته اند که این برنامه را برگزار کنند. در هر حال دکتر سلام یک طنز خوب انتقادی است.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ایسکانیوز؛ سید غزت الله ضرغامی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و رئیس اسبق سازمان صدا و سیما در مراسم جشن ۵ سالگی دکترسلام، گفت: داغ ما این است که هر چه انسان‌ها بیشتر می‌فهمند بیشتر گرفتار می‌شوند و فحش می‌خورند.

وی با بیان اینکه دکتر سلام از همان ابتدا با راهبرد مقاومت وارد عرصه شد و با همین راهبرد هم عمل کرده است، افزود: بنده می‌دانم که عوامل دکتر سلام چقدر مشکل داشته اند که این برنامه را برگزار کنند. در هر حال دکتر سلام یک طنز خوب انتقادی است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به اینکه با طنز می‌توان حرف خود را زد و راه فراری پیدا کرد، گفت: دکتر سلام کار ارزشمندی است؛ و بنده از همه جوانانی که از جا‌های دور آمدند و برخلاف اتاق رئیس جمهور که خیلی سرد است در این فضای گرم که حضور یافته اند قدردانی می‌کنم.

وی با بیان اینکه با این همه مشکلات و فساد اقتصادی و پرونده‌ها و دزد‌های کلان بنده برخلاف آقای احمد توکلی که معتقد به فساد هماهنگ و فساد سیستماتیک هستند را قبول ندارم در واقع بنده این را قبول ندارم که همه مدیران و سیستم فاسد هستند، چون برخی از مدیران که بدون فساد خدمت می‌کنندنمی توانند زندگی خود را اداره کنند، اما برخی مدیران خون مردم را می‌مکند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در ادامه گفت: سوال بنده این است که با این همه قانون و ایین نامه چرا قوه قضائیه تاکنون علیه مفسدین اقتصادی اقدام نکرده که الان مجبور شوند برای برخورد با مفسدین به رهبر معظم انقلاب نامه بزنند.

وی با اشاره به یکی از شعار‌های جوانان در جریان انقلاب مبنی بر اینکه اگر امام فرمان دهد غسل شهادت می‌کنیم افزود: آن زمان یکی از این بچه محل های ما که خیلی متدین بود خیلی غسل شهادت برایش جا نیفتاده بود به همین دلیل وسط جمعیت می گفت اگر امام فرمان دهد غسل جنابت می کنیم ما اولش گفتیم عیب ندارد اما اینقدر بلند می گفت و فریاد می زد که کل شعارها را تحت الشعاع قرار می داد با این وجود بنده صدایش کردم گفتم فلانی اگر می خواهید غسل جنابت کنید فرمان امام خمینی نمی خواهد. حالا من مانده ام که با این همه قانون، آیین نامه و تجربه که برای برخورد با مفاسد اقتصادی داریم چرا در دقیقه ۹۰ می‌خواهند که از رهبری فرمان بگیرند درست مانند فرمانی که اول انقلاب می‌خواستند از امام خمینی (ره) بگیرند تا با مفسدین برخورد کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 967302

وب گردی

وب گردی