نرخ چهار ارز پرطرفدار در هفته‌ای که گذشت/ روند افزایشی در بازار حاکم شد + جدول

بازار ارز در هفته ای که گذشت روزهای پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشت و قیمت ها تا پایان هفته با روند افزایشی قیمت همراه بود.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ بازار ارز در هفته ای که گذشت با فراز و نشیب های بسیاری همراه بود، به گونه ای که نرخ دلار، یورو، درهم امارات و پوند انگلیس که به عنوان ارزهای پرمعامله در بازار محسوب می شوند با نوسان شدیدی روبه رو شدند.

دلار در ابتدای هفته ای که گذشت با نرخ 10 هزار و 451 تومان معامله شد، قیمت این ارز از روز یکشنبه وارد مدار افزایشی شد و تا پایان هفته به نرخ 10 هزار و 840 تومان رسید.

یورو، درهم امارات و پوند انگلیس نیز مانند دلار در بازار سیاه در روند معاملاتی هفته ای که گذشت با نوسان همراه بودند، نرخ یورو در روز شنبه با نرخ 12 هزار و 127 تومان معامله شد، یکشنبه قیمت این ارز افزایشی شد و با 101 تومان افزایش به نرخ 12 هزار و 228 تومان رسید، قیمت یورو در روز دوشنبه به قیمت 12 هزار و 357 تومان رسید، قیمت یورو روز سه شنبه همچنان روند افزایشی را در پیش گرفت و با 100 تومان افزایش با نرخ 12هزار و 457 تومان معامله شد، در روز چهارشنبه به قیمت‌ 12هزار و 730 تومان معامله شد ، قیمت یورو در روز پنجشنبه به دلیل تعطیلی در بازار فروش نداشت.

درهم امارات در ابتدای هفته با قیمت دو هزار و 841 تومان معامله شد و در پایان هفته به قیمت 2 هزار و 969 تومان رسید.

این گزارش می افزاید، قیمت پوند انگلیس در اولین روز معاملاتی هفته گذشته 13 هزار و407 تومان بود و در پایان هفته با نرخ 14هزار و 47 تومان داد و ستد شد.

گفتنی است رنگ قرمز در جدول زیر بیانگر کاهش قیمت و سبز نشانگر افزایش قیمت در طول هفته را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/

کد خبر: 967327

وب گردی

وب گردی