برگزاری مسابقه «پلانک» شرق گیلان به میزبانی سما لاهیجان

مسابقه «پلانک» شرق گیلان به همت هیات ورزش های همگانی شهرستان لاهیجان کمیته آمادگی جسمانی و به میزبانی دانشکده سما لاهیجان برگزار گردید

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از لاهیجان، در این مسابقه بیش از 80 نفر شرکت نمودند و در نهایت نفرات برگزیده معرفی شدند و با اهدای جوایز و لوح تقدیر از آنان قدردانی شد.
وحیده علیپور مدیرگروه تربیت بدنی دانشکده سما لاهیجان و از مسئولین برگزاری مسابقات در حاشیه این مسابقه جذاب، ورزش را کلید سلامتی دانست و خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم نشاط و سرزندگی را به جامعه هدیه کنیم باید ورزش را در اولویت کارها قرار داده و سما لاهیجان نسبت این امر (توسعه ورزش) تمام تلاشش را به کار خواهد گرفت تا شاهد پویایی و بالندگی دانش آموزان مان باشیم.
علیپور با اشاره به موفقیت های سما لاهیجان و سیاهکل در سال جاری اظهار داشت: سما در سال جاری شاهد موفقیت های چشمگیر دانشجویان و دانش آموزانش در سطح شهرستان، استان و کشور بوده و این نشان دهنده عزم راسخ و همت بلند کارکنان و اساتید و تلاش بی وقفه دانشجویان و دانش آموزان در جهت نیل به اهداف عالی است که اکنون شاهد ثمرات آن هستیم.
حمایت و پشتیبانی همه جانبه از دانشجویان و دانش آموزان در زمینه های علمی، فرهنگی، پژوهشی، ورزشی و ... از نکاتی بود که علیپور به آن اشاره نمود و یادآور شد: با تمام توان و امکاناتی که در اختیار داریم در خدمت دانش آموزان و دانشجویانی هستیم که دل در گرو پیشرفت دارند، زیرا بر این باوریم که پیشرفت عزیزان مان در هر زمینه ای در نهایت به سود جامعه خواهد بود و ما هم برای داشتن جامعه ای سرشار از نبوغ و استعداد و افتخار بی نهایت تلاش خواهیم نمود.

انتهای پیام /

کد خبر: 967333

وب گردی

وب گردی