مدرسه سبز دخترانه سما سیاهکل در مقطع ابتدایی و پیش دبستانی وارد عرصه آموزش شد

سما سیاهکل همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید(98-97) با هدیه ویژه به شهروندان عزیز پا به عرصه آموزشی خواهد گذاشت و با خدمتی متفاوت و ماندگار اقدام به افتتاح مدرسه سبز در مقطع پیش دبستانی و ابتدایی ویژه دختران خواهد نمود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از لاهیجان، با این کار ارزشمند شهروندان عزیز و فهیم این شهرستان می توانند با ثبت نام فرزندان خود در این مدرسه از جدیدترین و به روزترین خدمات آموزشی و فرهنگی بهره مند گردیده و شاهد یک محیط آموزشی پیشرفته و هوشمند با بهترین امکانات باشند.
در این مرکز آموزشی فرهنگی دانش آموزان علاوه بر آموزش دروس تئوری این مدرسه به صورت هوشمند، حتی المقدور با سیستم آموزشی الکترونیکی نیز آشنا خواهند شد. علاوه بر آن دانش آموزان این مدرسه در کنار دروس تئوری «چگونگی حفاظت از محیط زیست»،«تفکیک زباله» و ... را خواهند آموخت و در اوقات فراغت «کاشت و نگهداری گل و گیاه» نیز به این عزیزان آموزش داده خواهد شد تا همزمان با تحصیل بتوانند محیطی متفاوت و شاد را تجربه کنند. «آموزش قرائت و روخوانی قرآن مجید»، «بازدید های علمی بر اساس سرفصل های درس ها»، «آموزش زبان انگلیسی از پایه»، «کلاس تئاتر»، «تشکیل گروه سرود» و «آموزش در فضای شاد» نیز از مختصات این مرکز می باشد که محیطی متفاوت از سایر مراکز تحصیلی را برای دانش آموزان به ارمغان می آورد.
علاقه مندان می توانند برای ثبت نام، روزهای شنبه لغایت چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۱۳ به آدرس: سیاهکل، خیابان ۱۶متری ابوذر، خیابان مطهری، رو به روی پارک شمس جهان، نرسیده به هنرستان ۲۲ بهمن، طبقه همکف دانشکده سما سیاهکل مراجعه فرمایند و یا با شماره ۴۲۳۲۷۷۳۵و ۴۲۳۲۸۸۱۶ داخلی۲۱ تماس حاصل نمایند.
لازم به ذکر می باشد که این مرکز آموزشی وابسته به دانشکده فنی و حرفه ای سما سیاهکل و حوزه معاونت سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان بوده و پس تجربه موفق راه اندازی دبستان سبز دخترانه در لاهیجان اقدام به ایجاد مدرسه مشابه در سیاهکل نموده و با کادر آموزشی مجرب و قوی آماده ثبت نام از متقاضیان می باشد.

کد خبر: 967335

وب گردی

وب گردی