طرح معرفت رضوی دانشجویان آغاز شد

طرح معرفت رضوی با حضور حدود 500 دانشجوی منتخب فرهنگی از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور در واحد دانشگاهی مشهد آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد مشهد، دکتر نوید حبیبی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد در این باره گفت: این طرح که با حضور حدود ۵۰۰ نفر از دانشجویان برادر و خواهر واحدهای دانشگاهی سراسر کشور از 28 مرداد در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور آغاز شده است، از 7 تا 15 شهریور به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد ادامه می یابد.

وی هدف اصلی این طرح را تربیت و آموزش دانشجویان بر مبنای اندیشه‌های دینی و انقلابی دانست و گفت: تلاش می‌شود تا چکیده‌ای از این اندیشه‌ها به دانشجویان آموخته شود.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد ادامه داد: دانشجویان علاوه بر شرکت در کلاس‌های معرفت‌افزایی، در مراسم مذهبی مانند نماز جمعه، دعای عرفه، نماز عید قربان نیز شرکت کردند.

حبیبی به سایر برنامه های این طرح اشاره کرد و افزود: زیارت حرم مطهر امام رضا(ع)، برگزاری کلاس‌های آموزشی، حضور و سخنرانی استادان برجسته کشوری، اکران فیلم تنگه ابوقریب، نقد فیلم و بازدید از آرامگاه فردوسی از جمله برنامه‌های طرح معرفت رضوی دانشجویان در شهر مقدس مشهد است.

انتهای پیام/

کد خبر: 967456

وب گردی

وب گردی