سد معبر در تهران یک ناهنجاری است

شهردار منطقه 13 با  بیان اینکه ،سد معبر در تهران یک ناهنجاری است که باید برای رفع آن برنامه‌ریزی شود و حل این مشکل نیازمند همکاری نیروی انتظامی است گفت: سد معبر یک تخلف محسوب می‌شود و شهرداری در نظر دارد با فراهم کردن امکانات رفع سد معبر، با آن به صورت مستمر و با جدیت برخورد کرده و معابر عمومی را به شهروندان باز گرداند.

به گزارش ایسکانیوز مرتضی رحمان زاده در جلسه هماهنگی با فرماندهان کلانتری های سطح منطقه و پلیس راهورخواستار تعامل و تقویت ارتباطات هرچه بیشتر مدیریت شهری و نهاد های قانونی در حل مشکل سد معبر این منطقه شد.

وی در نشست هم اندیشی با فرماندهان کلانتری های سطح منطقه و پلیس راهور که عصر روز گذشته به منظور ارائه راهکار های اجرائی در خصوص حل معضل سد معبر در سالن جلسات ساختمان ستادی برگزار شد،لزوم همکاری و همفکری و مشارکت در این خصوص را جزء ضروریات ساماندهی وضعیت شهری اعلام و نقش نیروهای انتظامی را بسیار حساس دانست.

امنیت پایدار یکی از مهم ترین مولفه های توسعه شهری است

وی در ادامه ضمن تاکید بر ضرورت همکاری بیشتر تمامی حوزه ها و نهادهای قانونی به منظور فائق آمدن برمشکلات گفت : با توجه به نقش مهم نیروهای انتظامی درآرامش و امنیت جامعه و جلوگیری از هر گونه سوء استفاده در بر هم زدن نظم شهری، حضور این عوامل در کنار شهرداری برای جلوگیری از سو استفاده افراد سودجو و متخلف می تواند نتایج بسیار مهم و شایسته ای را برای شهر بوجود آورد.

سد معبر در تهران یک ناهنجاری است که باید برای رفع آن برنامه‌ریزی شود و حل این مشکل نیازمند همکاری نیروی انتظامی است

ابراهیمی ، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه در این جلسه امنیت پایدار را یکی از مهم ترین مولفه های توسعه شهری عنوان کرد و گفت: با توجه به تجربیات کلان شهرهای دنیا در زمینه زیست شبانه و استفاده از ساعات شب ، پیشنهاد طرح زیست شبانه از سوی منطقه 13 ارائه شد که مورد استقبال قرار گرفت.

وی ادامه داد: با شناسایی نقاط و فضاهای بلا استفاده، دستفروشان را در این محل ساماندهی کرده تا از این طریق وضعیت سد معبر در منطقه تا حدودی بهبود یابد.

در این جلسه، صالح زاده، معاون خدمات شهری و محیط زیست گزارشی از اقدامات صورت گرفته برای رفع سد معبر در نواحی چهارگانه ارائه کرد و مسائل و مشکلات اجرائی در این خصوص را مطرح کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 967529

وب گردی

وب گردی