سومین دوره سوگواره آئین مقتل خوانی برگزار می شود

سومین دوره سوگواره ملی آیین مقتل خوانی همراه با برگزاری کارگاه آموزشی مقتل خوانی از تاریخ 20 شهریورماه تا پنجم مهرماه سال 97 برگزار می گردد.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز؛ سومین دوره سوگواره ملی آیین مقتل خوانی همراه با برگزاری کارگاه آموزشی مقتل خوانی از تاریخ 20 شهریور تا پنجم مهرماه سال 97 در فرهنگسرای ارسباران برگزار می گردد.

این دوره از سوگواره در سه بخش گارگاه (۲۰ شهریور ماه ۱۳۹۷)، نیمه نهایی (۲۱ شهریور ماه ۱۳۹۷) و نهایی (۵ مهر ماه ۱۳۹۷) در فرهنگسرای ارسباران برگزار می گردد.

این مسابقه در دو رده سنی دانش آموزی و بزرگسالان برگزار می شود و کتب انتخابی و مورد نیاز برای هر رده سنی به طور جداگانه معرفی و بخش های مورد نیاز جهت خوانش در مسابقه به صورت pdf تهیه و از طریق شبکه های اجتماعی اطلاع رسانی و در اختیار شرکت کننده گان قرار خواهد گرفت.

این مسابقه در دو بخش منظوم (شعر) و منثور (متن) برگزار می شود. کتب و مطالبی که برای مسابقه توسط کارشناسان محترم و برگزار کنندگان انتخاب شده است از طریق سایت و فضای مجازی اطلاع رسانی شده و در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد.

از بین شرکت کنندگان تنها ۸ نفر به مرحله نهایی (به انتخاب داوران، پس از اجرا در مرحله ی نیمه نهایی) راه پیدا کرده و در آنجا به رقابت می پردازند.

هزینه های دریافتی از شرکت کننده گان جهت حضور در سوگوراه صرف امور خیریه می گردد.

انتهای پیام/

کد خبر: 967532

وب گردی

وب گردی