نشست کمیسیون امنیت با مدیران عامل بانک‌ها با محوریت وضعیت برجام

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس، با اشاره به برگزاری نشستی با مدیران عامل بانکه گفت: عملکرد بانک‌ها در شرایطی که برجام و حدود اعتباری ایران در خارج از کشور مطرح است را بررسی خواهیم کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خانه ملت، حشمت الله فلاحت‌پیشه در توضیح نشست فردا (یکشنبه ۱۱ شهریور ماه) کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی فردا عصر نشستی با مدیران عامل بانک‌های مرکزی و معاونت امور بانکی در وزارت اقتصاد و دارایی خواهد داشت.

نماینده مردم اسلام‌آباد غرب در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: هدف از برگزاری این نشست بررسی وضعیت بانک‌ها است به خصوص در شرایط کنونی که موضوع برجام، سیاست خارجی و سرنوشت حدود اعتباری ایران در خارج از کشور مطرح است. لذا در این جلسه نظرات مدیران عامل بانک‌ها شنیده شود.

وی با اشاره به برگزاری بی‌سابقه این جلسه در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، افزود: تاثیر هر تصمیم در سطح مجلس و دولت باید بررسی و تاثیر آن بر عملکرد دستگاه‌ها ارزیابی شود، بخشی از تصمیماتی هم که اخیرا در مجلس اتخاذ می‌شود مربوط به مناسبات کشور و سرمایه گذاری‌های متقابل است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: با این حال نشست مذکور برگزار می‌شود زیرا به اتخاذ نگاه واقع بینانه در مجلس و کمیسیون کمک بسیار خواهد کرد.

کد خبر: 967536

وب گردی

وب گردی