مراسم تودیع و معارفه معاونت آموزشی واحد تویسرکان برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه معاونت آموزش واحد تویسرکان با حضور کارکنان این واحد دانشگاهی در سالن کنفرانس ساختمان فنی و هندسی برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تویسرکان در مراسم تودیع و معارفه دکتر حسامی ارشد معاون سابق آموزشی واحد و دکتر جواد حسینی معاون جدید این حوزه، ضمن عرض سلام و تبریک اعیاد قربان و غدیر و تبریک به مناسبت هفته دولت و روز کارمند به سایر کارکنان با تقدیر و تشکر از زحمات بی شائبه دکتر حسامی ارشد، گفت: دکتر حسامی ارشد در دوران تصدی پست معاونت آموزشی خدمات ارزشمندی به دانشگاه ارائه نمود و واحد تویسرکان به تجربیات علمی وی در آینده نیز نیازمند است .

دکتر بابایی در این مراسم از تصمیم سازمان مرکزی در خصوص تجمیع و چابک سازی چارت سازمانی واحدها و ادغام دو حوزه آموزش و پژوهش خبر داد و عنوان کرد در ادامه این دو حوزه تحت عنوان جدید معاونت علمی به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

دکتر حسامی ارشد معاون سابق آموزشی واحد نیز در سخنانی کوتاه بخشی از فعالیت‌های خود در طول دوران تصدی معاونت آموزشی واحد تویسرکان را به سمع و نظر همکاران رساند و عنوان کرد در این مدت علاوه بر تأسیس چند رشته جدید تحصیلی، دوره اول و دوم دبیرستان دخترانه سما و مدرسه ابتدائی پسرانه سما راه اندازی شد که دوره دوم دبیرستان دخترانه سال قبل افتتاح و راه اندازی شد. دیگر مقاطع امسال موفق به اخذ مجوز شده اند و در حال ثبت نام دانش آموزان هستند. امیدوارم در آینده از این اقدام که با همت همه مجموعه از جمله حمایت های و پیگیری های دکتر بابایی به نتیجه رسید به عنوان یادگاری ماندگار نام برده شود. دیگر قدم انجام شده راه اندازی بایگانی دیجیتال در حوزه آموزش است و کلیه پرونده های دانشجویان به صورت دیجیتال درامده که این امر دسترسی به اطلاعات دانشجویان را در زمانی کوتاه میسر می سازد و ضمناً از مشکلات و هزینه های متداول به نحو چشمگیری جلوگیری خواهد کرد.

دکتر حسینی معاون علمی جدید واحد تویسرکان که تا قبل از این مراسم به عنوان معاون پژوهش فعالیت داشت نیز در سخنانی هدف خود از قبول مسئولیت در این سمت را ارائه خدمت به دانشگاه و دانشگاهیان اعلام کرد و گفت: با الطاف الهی و یاری همکاران، همه تلاش خود را به کار می‌گیریم تا اهداف عالی دانشگاه را در مسیر رو به رشد خود به پیش ببریم.

در پایان این جلسه دکتر بابایی به رسم یادبود لوح تقدیری به دکتر حسامی ارشد اهدا کرد.

انتهای پیام /

کد خبر: 967577

وب گردی

وب گردی