خوزستان استاد دوباره ساختن است

 مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان گفت: خوزستان همانطور که شوش را از زیر خاک بیرون آورد و ساخت، ایذه و مسجدسلیمان را دوباره معرفی کرد، قطعا باز هم  این استان را بیش از پیش خواهد ساخت.

به گزارش ایسکانیوز علیرضا ایزدی گفت: در خوزستان همه نعمت ها و توانمندی ها شایسته تقدیر است.

او با بیان اینکه خوزستان استاد دوباره ساختن است، افزود: خوزستان همانطور که شوش را از زیر خاک بیرون آورد و ساخت، ایذه و مسجدسلیمان را دوباره معرفی کرد، قطعا باز هم این استان را بیش از پیش خواهد ساخت.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان عنوان کرد: خوزستان تمدن ساخته و به معنای واقعی شرف و غیرت ایران زمین است.

او یادآور شد: آب کارون اگرچه امروز کاهش پیدا کرده ولی اقوام این استان همیشه مهمان نواز بوده و مردم آن با ظرفیت های بی بدیل خوزستان در خدمت کشور هستند.

ایزدی گفت: تمدن ایران زمین مدیون مردمی است که خون گریستند و هزاران شهید تقدیم کردند تا برای ایران شادی به ارمغان بیاورند.

او ادامه داد: خوزستان روی پای خودش ایستاده و با افتخار، وقار و سربلندی این استان را دوباره آبادتر و بهتر از قبل خواهد ساخت.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان در پایان با اشاره به اینکه ارمغان امشب خوزستان شادی محض است، عنوان کرد: خوزستان را به معنای واقعی باید تعظیم کرد و درود بر تمام خوزستانی ها که تمدن ساز هستند.

اولین شب فرهنگی خوزستان در جشنواره ملی چارسوق ۲۳ مرداد۹۷ برگزار شد که با قرار گرفتن این استان در جمع برترین استان های برگزار کننده، خوزستان برای دومین بار با برنامه هایی متفاوت و جذاب در ۹ شهریور به اجرای برنامه پرداخت.

انتهای پیام/

کد خبر: 967604

وب گردی

وب گردی