در طرح تعاون، از اعضای هیات علمی مازاد دانشگاه آزاد اسلامی استفاده می شود

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در صورتی که واحدی دارای اعضای هیات علمی مازاد باشد و یا ساعات موظفی اساتید آن پر نشود، از این افراد در طرح تعاون دانشگاه استفاده می شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مهر، دکتر علیرضا رهایی با اشاره به برنامه‌های معاونت آموزشی برای بکارگیری اعضای هیات علمی در رشته های مورد نیاز گفت: به منظور ساماندهی اعضای هیات علمی، اگر در واحدی عضو هیات علمی مازاد داشته باشیم یا ساعات موظفی آنان پر نشود، از این افراد در طرح تعاون استانی و منطقه ای استفاده می شود.

وی با بیان اینکه در طرح ساماندهی اعضای هیات علمی در مرحله اول از اعضای هیات علمی در قالب طرح تعاون استانی استفاده خواهد شد، گفت: در صورتی که ظرفیت استان تکمیل باشد از این افراد در طرح تعاون منطقه‌ای بهره گرفته می شود.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: همچنین در صورتی که هیچ کدام از واحدهای منطقه نیاز به این اعضای هیات علمی نداشته باشند از آنها در طرح تعاون ملی استفاده می شود.

دکتر رهایی خاطر نشان کرد: در رشته هایی که بار موظفی اعضای هیات علمی تکمیل نمی شود واحدهای استانی مجاز به استفاده از اساتید حق التدریسی نیستند.

انتهای پیام/

کد خبر: 967654

وب گردی

وب گردی