اپراتورهای پست فشار قوی نگران نباشند/ همسان سازی کلاه زردها انجام خواهد شد

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای تهران، با تاکید براینکه وضعیت اپراتورهای پست فشاری قوی به زودی تعیین تکلیف خواهند شد، گفت: اگر وزارت نیرو نمی خواست مشکل آنها را حل کند به طور یقین به گونه‌ای دیگر برخورد می‌کرد؛  اینها همکارای خودمان هستند که سال‌ها در این سیستم زحمت کشیدند و به این سادگی نمی خواهیم این افراد را از دست بدهیم، خود دوستان هم باید مقداری خویشتن‌داری کنند.

غلامرضا خوش خلق مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز، در خصوص تبدیل وضعیت اپراتورهای پست فشار قوی اظهار کرد: این موضوع به سال‌های گذشته برمی‌گردد؛ وقتی که بخش خصوصی وارد عرصه شد بخشی از کارهای شرکت‌های پیمانکار و بهره برداری به بخش خصوصی واگذار شد. منتها در یک مقطعی دولت با تصمیماتی که اتخاذ شده بود اعلام کردند که این قشر مورد ظلم واقع شدند و این افراد بدون برنامه ریزی قبلی وارد سیستم شرکت برق شدند الان با ما همکاری می کنند. اما باید این نکته را متذکر شد که برنامه ریزی چارت سازمانی نیاز به هماهنگی دارد و عملیاتی کردن آن نیز زمانبر شده است.

او تصریح کرد: برای اینکه مشکل این افراد را برطرف کنیم آن را با سازمان امور استخدامی کشور و سازمان برنامه ریزی در جریان گذاشتیم و هم اکنون به تعامل خوبی رسیدیم، الان برای همسان سازی آنها اقداماتی در دستور کار قرار گرفته است امیدواریم وضعیت اپراتورهای پست فشاری قوی به زودی تعیین تکلیف شود.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای تهران، تاکید کرد: هفته گذشته با معاون وزیر نیرو در حوزه منابع انسانی در این خصوص صحبت کردم و گفتند که به نتیجه قابل قبولی دست پیدا کردیم، ان‌شاءالله این همسان سازی به زودی انجام خواهند شد. منتها خواهشی که از دوستان و همکاران خودم دارم این است که مقداری صبوری پیشه کنند؛ اگر وزارت نیرو نمی خواست مشکل آنها را حل کند به طور یقین به گونه دیگر برخورد می‌کرد؛ این افراد همکاران خودمان هستند که سال‌ها در این سیستم زحمت کشیدند و به این سادگی نمی خواهیم این افراد را از دست بدهیم؛ خود دوستان هم باید مقداری خویشتن‌داری بکنند. بالاخره حجم زیادی از نیروهای انسانی می خواهد وارد سیستم شود ما اجازه ندادیم که این افراد با مشکل حقوق و بیمه مواجه شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 967658

وب گردی

وب گردی