معافیت قهرمانان بازی های آسیایی جاکارتا از پرداخت شهریه

مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مدال‌آوران طلای بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا از پرداخت شهریه ترم جاری معاف هستند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از آنا، کمال جوانمرد در دومین نشست سراسری معاونان فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی که به میزبانی واحد اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: برای دانشگاه آزاد اسلامی افتخاری است که بیش از 60 درصد ورزشکاران حاضر در بازی‌های آسیایی جاکارتا در رشته‌های مختلف ورزشی در تیم ملی ایران دانشجویان این دانشگاه بودند.

وی افزود: در این دوره از مسابقات 62 مدال کسب شد که 56 نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در کسب این مدال‌ها نقش داشتند.

جوانمرد با اعلام خبر تشویق ورزشکاران مدال‌آور آسیایی توسط دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: دکتر کلانتری معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد به دکتر طهرانچی پیشنهاد پاداش ورزشکاران را داده است و بر این اساس مدال‌آوران طلا، ترم تحصیلی جاری از پرداخت شهریه معاف هستند.

وی با بیان اینکه بهترین ابزار تعلیم و تربیت ورزش است، اظهار کرد: پس از دو سال وقفه مسابقات ورزشی دانشگاه آزاد را در 16 رویداد ورزشی آغاز کرده‌ایم که در حال حاضر این رویدادها در 9 واحد دانشگاهی در حال برگزاری است.

جوانمرد با اعلام خبر برگزاری جام مقاومت به پیشنهاد دکتر ولایتی، اظهار کرد: با حضور دانشجویان ورزشکار کشورهای جبهه مقاومت فلسطین، سوریه، لبنان، عراق و ایران 29 دی‌ماه هم‌زمان با روز غزه مسابقاتی در پنج رشته برای پسران و در دو رشته برای دختران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 967680

وب گردی

وب گردی