آزمون سنجش ۹ هزار امدادگر و گازبان صنعت گاز برگزار می‌شود

رئیس آموزش و تجهیز نیروی انسانی شرکت ملی گاز از برگزاری آزمون سنجش ۹ هزار امدادگر و گازبان مجموعه صنعت گاز در سطح کشور خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، به نقل از شرکت ملی گاز، اسحاق فرشیدی در حاشیه بازدید از برگزاری آزمون سنجش مهارت شاغلان پیمانکار اظهار کرد: نیروی انسانی شرکت ملی گاز با همکاری و مشارکت و پیگیری‌های شبانه‌روزی همکاران شرکت‌های گاز استانی با هدف اجرای «طرح جامع آموزش شاغلان پیمانکاری حوزه گازرسانی» و به استناد تفاهم‌نامه همکاری آموزشی بین شرکت ملی گاز ایران و سازمان فنی و حرفه ای کشور، امور آموزش و تجهیز، دوره‌های آموزشی «مامور قرائت کنتور» و «امدادگر گاز شهری و روستایی» برگزار کرده که متولی آن اداره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای استان‌هاست.

وی افزود: برای نخستین بار در سطح شرکت‌های گاز استانی، آزمون سنجش سطح مهارت شاغلان حرفه امدادگر گاز شهری و روستایی به صورت بر خط (آنلاین) و هم‌زمان از تاریخ چهارم تا یازدهم شهریورماه با نظارت اداره‌های آموزش شرکت‌های گاز استانی در مراکز سازمان فنی و حرفه‌ای استان‌ها در حال برگزاری است.

رئیس آموزش و تجهیز نیروی انسانی شرکت ملی گاز ادامه داد: این افراد پس از انجام آزمون، بر اساس موارد آموزشی تعیین شده، در کلاس‌های تئوری و عملی مربوطه شرکت خواهند کرد.

فرشیدی گفت: خبرگان و کارشناسان حوزه گازرسانی طی حدود ۱۵۰۰ نفر ساعت کار کارشناسی، بانک سئوالات آزمون را تهیه کرده و تحویل واحد آزمون سازمان فنی و حرفه‌ای کشور داده‌اند، همچنین استانداردسازی آموزشی مشاغل پیمان‌سپاری/ برون‌سپاری شده حوزه گازرسانی از سوی خبرگان و کارشناسان حرفه‌ای شرکت‌های گاز استانی و با نظارت این امور، ادار‌ه‌های آموزش شرکت‌های گاز استانی و حوزه مدیریت گازرسانی آغاز شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 967691

وب گردی

وب گردی