روابط عمومی ها در پیشگیری از وقوع چالش‌های سازمانی نقش مهمی دارند

دکتر ابطحی در سومین جلسه رابطان خبری دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران نقش روابط عمومی در پیشگیری از وقوع چالش‌های سازمانی را مهم عنوان و از رابطان خبری فعال تقدیر کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، روز گذشته دکتر سید علی ابطحی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران با حضور در سومین جلسه رابطان خبری دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران بر نقش روابط عمومی در پیشگیری از وقوع چالش‌های سازمانی تاکید و از رابطان خبری برتر تقدیر کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران خطاب به رابطان خبری گفت: «روابط عمومی واسط بین مسولان و مخاطبان از جمله دانشجویان است و باید نهایت دقت را داشته باشد تا حق مخاطبان ضایع نشود. شما نماینده و محرم ما هستید تا مشکلات مخاطبان را به ما اطلاع دهید تا در اسرع وقت با برنامه ریزی مرتفع گردد.»

وی با تاکید بر وظیفه سنگین رابطان خبری در اطلاع رسانی به موقع گفت: « در صدد هستیم تا به منظور تقویت اطلاع رسانی، کلیه وسایل سمعی بصری مورد نیاز رابطان در بیمارستانها و مراکز تابعه را فراهم آوریم و رابطان نیز سعی در فراگیری اطلاعات و فناوری روز باشند تا از سرعت تکنولوژی عقب نمانده و همزمان با آن پیش روند.»

در ادامه این جلسه در خصوص بروزرسانی سایت و نحوه اطلاع رسانی مراکز تابعه بحث و تبادل نظر شد و حاضران انتقادات و پیشنهادات خود را ارائه دادند.

در پایان این مراسم از دکتر سایه بیگدلی، علی آکو و مسلم کاظمی رابطان خبری حوزه معاونت آموزشی، معاونت دانشجویی فرهنگی و بیمارستان بوعلی با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد.

کد خبر: 967730

وب گردی

وب گردی