پیشگیری از وقوع چالش‌های سازمانی با تقویت روابط‌ عمومی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران بر نقش روابط عمومی در پیشگیری از وقوع چالش‌های سازمانی تأکید کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، دکتر سیدعلی ابطحی در جلسه رابطان خبری دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران با تأکید بر نقش روابط عمومی در پیشگیری از وقوع چالش‌های سازمانی گفت: روابط عمومی بین مسئولان و مخاطبان از جمله دانشجویان یک رابط است و باید نهایت دقت را داشته باشد تا حق مخاطبان ضایع نشود. رابطان خبری باید مشکلات مخاطبان را به مسئولان اطلاع دهند تا در اسرع وقت با برنامه ریزی مرتفع شود.

وی با تاکید بر وظیفه سنگین رابطان خبری در اطلاع رسانی بموقع گفت: درصدد هستیم به منظور تقویت اطلاع رسانی، تمامی وسایل سمعی بصری موردنیاز رابطان در بیمارستانها و مراکز تابعه را فراهم آوریم و رابطان نیز سعی در فراگیری اطلاعات و فناوری روز باشند تا از سرعت تکنولوژی عقب نمانده و همزمان با آن پیش روند»

در ادامه این جلسه درخصوص بروزرسانی سایت و نحوه اطلاع رسانی مراکز تابعه بحث و تبادل نظر شد و حاضران انتقادات و پیشنهادات خود را ارائه دادند.

در پایان این مراسم از دکتر سایه بیگدلی، علی آکو و مسلم کاظمی رابطان خبری حوزه معاونت آموزشی، معاونت دانشجویی فرهنگی و بیمارستان بوعلی با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 967758

وب گردی

وب گردی