پایانه شرق محل زندگی کبوترها شده است

رئیس شورای شهر تهران از لزوم افتتاح هرچه سریع‌تر پایانه شرق خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، محسن هاشمی با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به بازدید اخیرش از پروژه پایانه شرق، گفت: این بازدید بصورت سرزده انجام شد و من متوجه شدم که بازدیدهای سرزده بسیار خوب است، چرا که شلوغ نمی‌شود و می‌توانم به راحتی از ابعاد مختلف بازدید کرده و هم مسئولان نیستند که با ارائه آمار مختلف مانع از آن شوند که به درستی پروژه را بازدید کنیم.

وی با بیان اینکه بارها عنوان شده است که پروژه پایانه شرق حدود 95 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، گفت: این درصدها واقعی نیست چراکه این پروژه حدود 70 درصد پیشرفت داشته است.

هاشمی با بیان اینکه عنوان شده است که برای اتمام این پروژه ناتمام 30 میلیارد تومان اعتبار لازم است، گفت این در حالیست که کلا برای ساخت این پروژه 96 میلیارد تومان درنظر گرفته شده است یعنی حدود یک سوم مبلغ پروژه باقی مانده است اما 14 ماه است که این پروژه خوابیده است و پروژه محل زندگی کبوترها شده است و اگر هرچه زودتر افتتاح نشود، خراب می‌شود.

وی با بیان اینکه از آنجایی که تعداد مسافرهایی که با اتوبوس تردد می‌کنند کم شده به نظر می‌رسد که افتتاح این پایانه حتی در اولویت معاونت حمل و نقل و ترافیک نیست گفت: مردم مایل هستند که برای سفر به استان‌های شمالی به جای اتوبوس از خودروی شخصی استفاده کنند و به همین دلیل استفاده از این پایانه شرق کم شده است.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه برخی‌ها تهمت می‌زنند که پروژه 95 درصد پیشرفت داشته اما افتتاح نمی‌شوند، گفت: معمولا پیمانکاران در آخر کار پروژه را کند می‌کنند تا پول بگیرد و مدیریت پروژه در این زمان بسیار سخت خواهد شد چراکه باید با پیمانکار تسویه حساب کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 967773

وب گردی

وب گردی