ناظم‌الشریعه: به دنبال تغییر نسل در تیم ملی فوتسال هستیم

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: چیزی که بسیار مهم است این است که نسل جدید به اردوهای تیم ملی اضافه شده است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سیدمحمد ناظم‌الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال بزرگسالان کشورمان درباره برگزاری اردوی تدارکاتی این تیم اظهار داشت: تمرینات به خوبی پیش می‌رود و با برگزاری کلاس‌های تئوری نقاط ضعف و قوت تیم را ارزیابی و مشخص کردیم. در تمرینات تکنیکی و تاکتیکی نیز به مرور برنامه‌های خود پرداخته و بازیکنان در شرایط خوبی قرار دارند.

وی ادامه داد: تمرینات به پایان رسیده و بازیکنان برای مسابقات لیگ به تیم‌های خود ملحق می‌شوند. اردوی بعدی تیم ملی فوتسال از 24 تا 27 شهریور ماه خواهد بود. این اردو، اردوی آخر قبل از مسابقات است.

سرمربی تیم ملی فوتسال تصریح کرد: آنالیز تیم‌های ژاپن و بلاروس را در کلاس‌های تئوری برای بازیکنان مطرح کردیم. بچه‌ها تمرکز خود را باید روی بازی اول که با بلاروس است، بگذارند. اولین بازی برای‌مان بسیار مهم است.

ناظم‌الشریعه در پایان گفت: انگیزه جوانان در اردوها در کنار باتجربه‌ها بسیار بالاست. چیزی که بسیار مهم است این است که نسل جدید به اردوهای تیم ملی اضافه شده و ما به دنبال تغییر نسل هستیم تا آینده تیم ملی فوتسال را تأمین کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 967781

وب گردی

وب گردی