برگزاری نمایشگاه زنان و تولید ملی در بوستان گفت‌وگو

مشاور امور زنان شهرداری تهران از برگزاری سیزدهمین نمایشگاه زنان و تولید ملی از 15 شهریور در بوستان گفت‌وگو خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، فاطمه راکعی، صبح امروز در نشست خبری که به منظور تشریح سیزدهمین نمایشگاه زنان و تولید ملی برگزار شد با بیان اینکه در سیزدهمین نمایشگاه که از ۱۵ تا ۲۲ شهریورماه از ساعت ۱۰ تا ۲۱ برگزار می‌شود، تلاش خواهیم کرد که تولیدات متنوع تری را در حوزه پوشاک و ... عرضه کنیم.

وی با بیان اینکه کلا نگاهمان به توانمندسازی بانوان و ارائه دستاوردهای آنان است گفت: با این حال از سایر برندهای معروف نیز دعوت شده است که در این نمایشگاه شرکت کنند.

وی با بیان اینکه در این شرایط سخت اقتصادی رایزنی کردیم که محصولات با تخفیف ۳۰ تا ۳۵ درصد ارائه شود گفت: به دلیل نقدهایی که در برخی نمایشگاه‌ها داشته‌ایم که نمود برندهای ملی پررنگ تر است، امسال در نظر داریم که برندهای تولید شده زنان سرپرست خانوار را پررنگ تر کنیم.

وی با اعلام خبر بازگشت ستاد توان افزایی بانوان به حوزه امور زنان گفت: در جلسه شورای اداری به صورت شتاب زده و بدون حضور بنده تصمیم گرفتند که در راستای چابک سازی، ستاد توان افزایی بانوان را از امور زنان جدا کنند که این مساله جای نقد داشت و سرانجام توانستیم این مشکل را مرتفع سازیم و این ستاد را به حوزه امور زنان برگردانیم.

وی با بیان اینکه هدف من تجمیع حوزه زنان در شهرداری بود، گفت: من وارد بحث دلخوری‌ها و گلایه‌ها نمی‌شوم اما امیدواریم این حوزه پرتلاطم را با خوبی پشت سربگذاریم.

راکعی درمورد درآمد نمایشگاه‌ نیز گفت: اجرای مناسب و شکیل نمایشگاه و غرفه سازی هزینه‌هایی در بردارد و از آنجایی که این نمایشگاه با بودجه شهرداری تهران برگزار نمی‌شود مبالغی را در حد غرفه سازی و ارائه خدمات از غرفه‌داران اخذ کردیم.

وی با بیان اینکه امسال به دلیل همزمانی نمایشگاه با یک نمایشگاه دیگر، نمایشگاه زنان و تولید ملی تنها در دو سالن بوستان گفت‌وگو برگزار می‌شود، در پاسخ به سوالی درخصوص حواشی برج میلاد و رفتن نجفی گفت: من صحبت‌هایی در مورد آنچه که گذشت دارم و به نظرم باید درمورد برخی موارد کتاب نوشت اما در این نشست به آن اشاره نمی‌کنم.

وی با بیان اینکه بعد از تغییر شگفت‌ناک و عجولانه‌ای که در پی تلاطم برج میلاد ایجاد شد اولین تغییرات تحت عنوان چابک سازی و بدون حضور و اطلاع من در حوزه زنان رخ داد گفت: با وجود همه مشکلات توانستیم نمود بیشتری در سطح شهر داشته باشیم و تمام تلاش خود را به کار بستم که در برنامه سوم توسعه شهرداری نگاه به زنان ویژه‌تر شود.

وی با بیان اینکه مشکلات زیادی را در حوزه زنان شاهد هستیم و برخی دانسته یا نادانسته به حوزه زنان لطمه زدند گفت: چرا بنرهای روز دختر نصب نشد و یا اگر نصب شد وارانه بود و برخی‌ها تلاش کردند زنان را تحت عنوان چابک سازی حذف کنند.

وی افزود: متاسفانه با اینکه زنان نیمی از جمعیت جامعه را تشکیل می‌دهند اما نگاه اقلیتی به آنها می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 967785

وب گردی

وب گردی