دکتر طهرانچی توانایی سازندگی و تحول در دانشگاه آزاد اسلامی را دارد

رئیس حوزه علمیه اصفهان خطاب به سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بنده در شما می‌بینم که می‌توانید سازندگی خوبی در دانشگاه آزاد اسلامی داشته باشید.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی در سفر یک‌ روزه خود به استان اصفهان با آیت‌الله العظمی حاج شیخ حسین مظاهری رئیس حوزه علمیه اصفهان دیدار و گفت‌وگو کرد.

آیت‌الله العظمی مظاهری در این دیدار با ابراز خرسندی از انتصاب دکتر طهرانچی به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی، خطاب به وی، گفت: از اینکه امروز خدمت شما و همکارانتان هستم، خوشحالم. به واسطه اعمال شما، علاقه خاصی به شما داشته‌ام و این علاقه موجب می‌شود برای موفقیت و سربلندی‌تان دعا کنم.

رئیس حوزه علمیه اصفهان ادامه داد: الحمدالله در کارها موفق بوده‌اید و از اینکه اکنون در دانشگاه آزاد اسلامی حضور دارید، خوشحالم؛ چرا که می‌دانم شما می‌توانید به امید خدا، دانشگاه آزاد اسلامی را مانند دوره مدیریت خود در دانشگاه شهیدبهشتی، بلکه بهتر پیش ببرید. بنده در شما می‌بینم که می‌توانید سازندگی خوبی در دانشگاه آزاد اسلامی داشته باشید.

وی خاطرنشان کرد: من از حضرت ولیعصر (عج) بارها خواسته‌ام به شما کمک کنند تا برای نظام و ما افتخار باشید و موجب خشنودی مقام معظم رهبری شوید، البته از جهتی هم ناراحتم که این بار سنگین به دوش شما افتاده است.

رئیس حوزه علمیه اصفهان با بیان اینکه ان‌شاءالله به زودی ببینیم دانشگاه آزاد اسلامی مورد نظر همه قرار گرفته و فرهنگ پرافتخاری برای نظام ما شود، خطاب به دکتر طهرانچی، گفت: بنده می‌دانم که شما سعه صدر دارید؛ اما تذکر می‌دهم که با زیرمجموعه خود اتحاد داشته باشید و تا می‌توانید نگذارید اختلاف در این دانشگاه که افتخاری برای نظام است، ایجاد شود.

آیت‌الله العظمی حاج شیخ حسین مظاهری تأکید کرد: اختلافات باید به اتحاد و همسو و همگام بودن با یکدیگر تبدیل شود و ان‌شاءالله دکتر طهرانچی برای نظام ما افتخاری شود و همانطور که در دانشگاه شهیدبهشتی با تلطیف، مهربانی، سعه صدر، ایثار و اتحاد، کارهای بزرگی انجام داد، در دانشگاه آزاد اسلامی هم برای نظام افتخارآفرینی کند. بنده برای موفقیت شما دعا خواهم کرد.

همچنین دکتر طهرانچی در این دیدار با ارائه گزارشی از وضعیت دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی مجموعه‌ای بزرگ است و مسائل زیادی دارد. از شما می‌خواهم دعا بفرمایید تا بتوانیم قدم‌های مثبت برداشته و برای نظام و اسلام مفید و سودمند باشیم.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله بتوانیم رهنمودهای شما را نصب‌العین قرار دهیم و دچار غرور و غفلت نشویم.

انتهای پیام/

کد خبر: 967788

وب گردی

وب گردی