قرعه‌کشی مسابقات سراسری بسکتبال برادران برگزار شد

قرعه کشی مسابقات سراسری بسکتبال برادران دانشگاه آزاد اسلامی انجام شد و تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها، حریفان خود را شناختند.

به گزارش ایسکانیوز از روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات، آئین قرعه‌کشی مسابقات بسکتبال برادران دانشگاه آزاد اسلامی، دوشنبه ۱۲ شهریور با حضور نمایندگان تیم‌های حاضر در رقابت‌ها در مجموعه ورزشی فتح این واحد دانشگاهی برگزار شد و تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها حریفان خود را شناختند.

براساس این گزارش، تیم بسکتبال برادران واحد علوم و تحقیقات در گام نخست به مصاف تیم بسکتبال استان قزوین خواهد رفت.

در این جلسه، علاوه بر انجام قرعه‌کشی به تشریح آئین‌نامه برگزاری رقابت‌ها با تأکید بر رعایت اصول اخلاقی و فرهنگی نیز پرداخته شد.

این دوره از مسابقات بسکتبال برادران دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی واحد علوم و تحقیقات با دیدار دو تیم استان‌های البرز و سمنان سه‌شنبه ۱۳ شهریور ماه ساعت ۹:۳۰ بصورت رسمی آغاز خواهد شد.

براساس برنامه مسابقات در روز نخست، پس از دیدار تیم‌های البرز و سمنان، دو تیم مازندران و تهران در ساعت ۱۱ و تیم‌های مرکزی و چهارمحال و بختیاری در ساعت ۱۲:۳۰ به مصاف یکدیگر خواهند رفت. در دیدار پایانی روز نخست نیز تیم‌های واحد علوم و تحقیقات و قزوین ساعت ۱۶ با یکدیگر روبرو خواهند شد.

گفتنی است آئین افتتاحیه این دوره از رقابت‌های بسکتبال برادران دانشگاه آزاد اسلامی در ساعت ۱۵ سه‌شنبه همزمان با روز نخست مسابقات، در سالن چند منظوره مجموعه ورزشی فتح واحد علوم و تحقیقات با حضور تیم‌های حاضر، دبیرکل فدراسیون بسکتبال ایران و جمعی از مسئولان برگزار می‌شود.

انتهای پیام /

کد خبر: 967868

وب گردی

وب گردی