تحلیل «منظومه فکری مقام معظم رهبری» در طرح معرفت رضوی واحد مشهد

کتاب «منظومه فکری مقام معظم رهبری» در طرح معرفت رضوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد تحلیل می شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد مشهد، دکتر نوید حبیبی معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با بیان اینکه حدود 250 نفر از دانشجویان خواهر و 150 نفر از دانشجویان برادر دانشگاه آزاد اسلامی در طرح معرفت رضوی شرکت کردند، گفت: این دانشجویان در دوره طرح ولایت در سامانه و یا به صورت حضوری ثبت نام کرده اند که پس از انجام مصاحبه انتخاب شدند.

وی ارتقای سطح معرفتی و بینش توحیدی دانشجویان را از اهداف این طرح آموزشی برشمرد و گفت: کلاس‌های آموزشی این دوره با حضور استادان برجسته کشوری و اساتیدی از حوزه علمیه قم در دو نوبت صبح و عصر برگزار می شود.

حبیبی، زیارت حرم مطهر امام رضا(ع)، تحلیل منظومه فکری مقام معظم رهبری، اکران فیلم تنگه ابوقریب و صبر در زندگی، نقد فیلم، بازدید از آرامگاه فردوسی و برگزاری مسابقات ورزشی را از جمله برنامه‌های انجام شده این طرح ذکر کرد.

گفتنی است طرح معرفت رضوی که با حضور حدود ۵۰۰ نفر از دانشجویان برادر و خواهر واحدهای دانشگاهی سراسر کشور از 28 مرداد در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور آغاز شده است، از 7شهریور تا 15 شهریور به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 967880

وب گردی

وب گردی