نقش تأثیرگذار دانشگاه آزاد اسلامی در علمی کردن ورزش انکارناپذیر است

سرپرست اداره‌کل ورزش و تربیت‌ بدنی دانشگاه آزاد اسلامی، نقش مثبت دانشگاه آزاد اسلامی  در علمی کردن ورزش در کشور را انکارناپذیر دانست.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد شیراز، دکترکمال جوانمرد در جلسه شورای ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در واحد شیراز گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در بازی‌های آسیایی جاکارتا نقش مؤثری را در کسب مدال‌های کاروان ورزشی ایران داشت و بیشتر مدال‌ها را دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی کسب کرده‌اند.

سرپرست اداره‌کل ورزش و تربیت‌ بدنی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی در مدت حیات پرخیر و برکتش یک مجموعه ارزشمند برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و سهم درخشان و نقش مؤثری در ورزش کشور داشته است.

وی با اشاره به نقش ورزش در سلامتی فرد و جامعه خاطر نشان کرد: ورزش یک بحث سرمایه‌گذاری است، بطوری که غربی‌ها به ورزش به عنوان یک صنعت نگاه می‌کنند و ما هم باید بجد به دنبال مهم قلمداد کردن ورزش و سهم ورزش در اقتصاد مقاومتی باشیم.

دکتر جوانمرد با اشاره به اینکه ورزش یک فرایند نیست، بلکه یک پروژه است، تصریح کرد: لیگ حرفه‌ای ما باید از مدارس سما شروع شود و سرمایه‌گذاری را از تیم‌های پایه شروع کنیم تا در آینده شاهد موفقیت‌های چشمگیری در ورزش کشور باشیم.

سرپرست اداره‌کل ورزش و تربیت‌ بدنی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در 29 دی ماه سال جاری، جامی به نام جام مقاومت که همزمان با روز غزه، روز مقاومت و ایثار است با شعار "فلسطین ارض المسلمین" در 5 رشته فوتسال، بسکتبال، تیراندازی، کاراته و تکواندو برای آقایان و دو رشته تیراندازی و کاراته برای خواهران برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 967915

وب گردی

وب گردی