حریق  برج تجاری اداری  بهار ، یک کشته و دو مجروح به جای گذاشت

 سرپرست اورژانس کشور با اعلام خبر وقوع یک آتش سوزی گسترده در برج اداره تجاری بهار در مرکز پایتخت گفت: در این حادثه تاکنون یک نفر کشته و دو تن دیگر راهی بیمارستان شدند.

به گزارش ایسکانیوز پیرحسین کولیوند گفت: درباره جزییات حریق در برج اداره تجاری بهار در مرکز پایتخت گفت: ساعت ۱۴:۳۳ دقیقه وقوع حادثه آتش سوزی در برج تجاری اداری بهار واقع در خیابان بهار جنوبی به سامانه ۱۱۵ اعلام شد و بلافاصله ۴ دستگاه آمبولانس به همراه یک دستگاه موتورلانس به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود:با توجه به حضور چندین ایستگاه آتش نشانی و همچنین وجود تعداد زیادی واحد تجاری و اداری آمار دقیقی درباره تعداد حادثه دیدگان در دست نیست.

کولیوند ادامه داد: در همان دقایق اولیه نجات‌گران آتش نشانی جسد یک مرد میان سال را که به دلیل دودگرفتگی دچار خفگی شده بود، به عوامل اورژانس تحویل دادند. دو تن دیگر از افراد حاضر در محل حادثه هم برای طی مراحل درمانی به بیمارستان فیروزگر منتقل شدند و ۵ تن دیگر از مصدومان نیز با دریافت خدمات سرپایی از سوی تکنسین‌های اورژانس درمان شدند.


حضور پر رنگ پلیس در محل حادثه
به گزارش میزان سرهنگ کیوان ظهیری رییس پلیس پیشگیری فرماندهی تهران بزرگ با اشاره به اینکه از همان دقایق اولیه وقوع حادثه آتش سوزی عوامل کلانتری ۱۰۷ فلسطین در محل حادثه حضور داشتند، گفت: در حال حاضر با توجه به حضور خودرو‌های اورژانس و امدادی در محل حادثه ترافیک محدوده حادثه سنگین است.

سرهنگ ظهیری با تایید خبر فوت یک مرد در جریان آتش سوزی برج بهار ادامه داد: عملیات مهار شعله‌های آتش همچنان از سوی آتش نشانان ادامه دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 967972

وب گردی

وب گردی