همکاری کانون و فیلیمو برای پخش فیلم در شهرهای زلزله‌زده کرمانشاه

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با همکاری سرویس فیلیمو به نمایش فیلم برای کودکان و نوجوانان مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه، می‌پردازد.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون؛ فیلیمو به نمایندگی از شرکت فن‌آوران ایده‌پرداز صبا و با مشارکت کانون پرورش فکری برای احیای امید و امداد روانی برای خانواده‌ها و کودکان مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه، به نمایش فیلم در این مناطق می‌پردازد.

بر همین‌ اساس، از روز سه‌شنبه 13 شهریور 1397 به مدت 6 روز در شهرستان‌های سرپل ذهاب، ثلاث باباجانی، ازگله و روستاهای میانی این استان، فیلم‌های «فردیناند»، «بچه رییس»، «ماشین‌ها»، «زوتوپیا»، «بالش‌ها»، «همسایه من توتورو» به وسیله‌ی (تلویزیون شهری سیار) در فضاهای باز برای کودکان به نمایش در می‌آید.

در عین حال، این فعالیت در ادامه‌ی فعالیت‌های ستاد امداد فرهنگی کانون پرورش فکری برای کودکان و نوجوانان مناطق زلزله‌زده‌ی غرب کشور و طرح «عیدانه کتاب» در سراسر کشور طی نوروز امسال است.

پیش از این نیز، مربیان کانون استان‌های مختلف در قالب برنامه امداد فرهنگی در بین کودکان و نوجوانان زلزله‌زده استان کرمانشاه حاضر شدند و به اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی‌هنری پرداختند.

انتهای پیام/

کد خبر: 967999

وب گردی

وب گردی