برگزاری اولین دوره های آموزشی  خبر و رسانه در باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران

اولین دوره های آموزشی خبر و رسانه در باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران درحال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، از چندی پیش خبر برگزاری دوره های آموزش خبر و رسانه توسط باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران روی خروجی خبرگزاری ها قرار گرفت. ثبت نام و اطلاع رسانی این دوره ها از طریق سایت ایسکاکلاب http://www.iscaclub.ir/ انجام می شد، داوطلبان می توانند نسبت به ثبت نام در این کلاس ها اقدام نمایند.

دوره های آموزشی خبر و رسانه از روز گذشته 13 شهریورماه آغاز شد و تا روز جمعه 16 شهریورماه ادامه دارد. این دوره ها به صورت تئوری و عملی و در محیط تحریریه رسانه ها و در محیط های مرتبط برگزار می شود.

این دوره با حضور چهره های مطرح هنر و رسانه کشور برگزار می شود، در پایان هر دوره، با همکاری دانشکده خبر دانشگاه آزاد اسلامی گواهینامه معتبر به شرکت کنندگان اعطا خواهد شد. گفتنی است این دوره ها به صورت ضمن خدمت برگزار شده و گواهی آن نیز به صورت ضمن خدمت خواهد بود.

در این دوره، برای دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی که به حوزه خبر و رسانه علاقمند هستند، تخفیف 20 درصدی در نظر گرفته شده است که دانشجویان با ارائه کارت دانشجویی و پرسنل دانشگاه با ارائه کارت شناسایی می توانند از این تخفیف بهره‌مند شوند. برای دانشجویان دیگر دانشگاه ها نیز تخفیف 10 درصدی در نظر گرفته شده است.

در دوره کنونی تعدادی از مدیران و کارشناسان روابط عمومی، معاونان فرهنگی واحدهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی حضور دارند و در مدت این سه روز، در هتل فرهیختگان اسکان داده شده اند.

هدف برگزاری این دوره، ارتقای توان مهارتی رسانه ای مدیران دانشگاه آزاد اسلامی است و شرکت کنندگان این دوره با تکنیک های تنظیم خبر، تبلیغات و بازاریابی، تحلیل و تفسیر خبر، تبلیغات در روابط عمومی و کلاس های کارگاهی مبتنی بر اتفاقات و اخبار دانشگاه آزاد اسلامی آشنا می شوند. از جمله اساتید مطرح این دوره ها می توان به دکتر حمید رضا مقدم فر دکتر رضا واعظی و دکتر حسن عابدینی اشاره کرد.

شرکت کنندگان این دوره، در روز گذشته از موزه علم و فن آوری، موزه ملی و موزه سفالیه و آبگینه نیز بازدید کردند.

گفتنی است این دوره ها در استان ها نیز برگزار خواهد شد، پیشنهاد مشاوره و اجرای دوره ها در خود استان مطرح شده است و این دوره ها به صورت حضوری، مجازی و ترکیبی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 968012

وب گردی

وب گردی