فومنی: نیازمند یک تحول در سیستم مدیریتی کشور هستیم/ مدیران کشور پیر و فرسوده اند

دبیر کل حزب مردمی صدای اصلاحات گفت: سیستم مدیریتی کشور به یک تحول نیاز دارد؛ در واقع باید در وضعیت مدیریتی کشور تحولات زیادی رخ دهد.

حجت الاسلام محمد زارع فومنی دبیرکل حزب صدای اصلاحات در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز، با اشاره به اختیاراتی که مقام معظم رهبری به روسای قوای سه گانه برای حل مشکلات داده اند اظهار داشت: اختیارات زیادی به قوای سه گانه داده شده است؛ اما متاسفانه به دلیل مدیریت غلط تا بدین لحظه شاهد تغییر و تحول خاصی در کشور نبوده ایم.

وی افزود: سیستم مدیریتی کشور به یک تحول نیاز دارد؛ در واقع باید در وضعیت مدیریتی کشور تحولات زیادی رخ بدهد. مدیران فعلی، مدیرانی پیر و فرسوده هستند که دیگر توانایی های لازم را برای مدیریت کشور را ندارند.

فومنی ادامه داد: متاسفانه بیشتر مدیران کشور انگیزه ای برای ادامه کار ندارند و صرفا به دنبال این هستند که به نحوی کار را بگذارند و دست آخر هم حقوقشان را بگیرند.

دبیر کل حزب صدای اصلاحات تصریح کرد: به دلیل این که فاصله مدیران با مردم جامعه بسیار زیاد است، مسئولان هیچ ارتباط نزدیکی با مردم ندارند و عملا باعث شده است که هیچ اقدام مثبتی در کشور صورت نگیرد.

وی در پایان تاکید کرد: متاسفانه مسئولان علی رغم تمام اختیاراتی که دارند، نتوانستند کار مطلوبی را در کشور انجام دهند و مردم را راضی کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 968016

وب گردی

وب گردی