نیروهای مسلح ما قادراند امنیت ملی را در هرجای دنیا تامین کنند

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: به دشمنان اسلام می گوییم که ارتش و نیروهای مسلح ما به درجه ای از اقتدار رسیدند که قادر هستند، امنیت ملی را در هر کجای دنیا تامین کنند.

به گزارش ایسکانیوز، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز چهارشنبه 14 شهریورماه در مراسم هشتمین دوره جشنواره مالک اشتر اظهار کرد: بالاترین و بهترین نعمت، نعمت ولایت است و خداوند هم ما را از بالاترین نعمت خود بهره مند کرده است که باید شکرگزار بود و هیچ شکرگزاری بالاتر و بهتر از اطاعت پذیری نیست.

وی افزود: مالک اشتر، این سردار رشید اسلام، ولایت مداری را برای ما تفسیر کرد و ما او را مجسمه ولایتمداری می دانیم؛ باید مالک اشتر را مقتدا و الگوی خود بدانیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش بیان کرد: ما سه اصل مهم در نیروی زمینی ارتش داریم که عبارتند از ولایت محوری، عدالت محوری و شایسته سالاری. امروز نیروی زمینی به نیرویی تبدیل شده که تابلویی که او را در درجه اول تعریف می کند، ولایت مداری است.

وی افزود: امروز دیگر نیروی زمینی به معنای سنتی وجود ندارد و ماهیت آن به طور کامل تغییر کرده است. تمام یگان‌های نیرویی زمینی به دو دسته تقسیم شده که شامل یگان واکنش سریع مخصوص و یگان متحرک و هجومی است و بدین ترتیب به نیرویی چابک، سریع و کارآمد در پاسخگویی به نیازهای کشور تبدیل شده است.

حیدری ادامه داد: نیروی زمینی ما امروز کاملا حرفه ای است و آمادگی این را دارد که در کنار سایر نیروهای مسلح کشور، طومار ننگین هر متجاوزی را در کم‌ترین زمان از زمان در هم بپیچد، نیروی زمینی ما مومن، معتقد و با ایمان است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه به کشورهای دوست خود می گوییم ما را در کنار خود ببینید، چرا که قدرت امروز نیروهای مسلح ایران قدرت اسلام است، تصریح کرد: به دشمنان اسلام هم می گوییم که ارتش و نیروهای مسلح ما به درجه ای از اقتدار رسیدند که قادر هستند، امنیت ملی را در هر کجای دنیا تامین کنند.

وی تصریح کرد: ما در برابر هر زورگویی خواهیم ایستاد و پاسخ محکمی را به او می‌دهیم؛ همه این توان و قدرت در سایه ولایتمداری و اطاعات از ولایت است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش اظهار کرد: ارتشی که در سایه ولایت باشد، ارتشی شکست ناپذیر خواهد بود و ما نیز شهادت را برای خود عزتی جاودان می‌دانیم. جلب رضایت ولایت و رهبری انقلاب، در صدر خواسته ها و اهداف ما است.

انتهای پیام/

کد خبر: 968020

وب گردی

وب گردی