اصول مدیریت ورزشی منتشر شد

کتاب «اصول مدیریت ورزشی» توسط سازمان چاپ و انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب منتشر شد.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز؛ کتاب «اصول مدیریت ورزشی» به قلم اندی گلینتین و آر.برین کراو با ترجمه دکتر رضا نیک بخش و همکاران مترجم، توسط سازمان چاپ و انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب منتشر شد.

رشد مستمر صنعت ورزش در 35 سال گذشته برای بسیاری افراد این انگیزه را ایجاد کرده است تا دوره های شغلی این صنعت پویا را دنبال کنند. مدرسین برای آماده سازی این مدیران ورزشی آینده باید برنامه های آموزشی و نیازهای آماده سازی حرفه ای را تنظیم کنند. سومین ویرایش کتاب اصول مدیریت ورزشی به منظور ارائه یک مقدمه اولیه در صنعت ورزش برای دانشجویان علاقمند در دوره های شغلی ورزشی طراحی شده است. برای اینکه فرصت موفقیت در این صنعت را داشته باشیم مدیران آینده باید فراتر از بحث های آب سردکن یا مراکز ورزشی حرکت کنند و مولفه های چندگانه و پیچیده صنعت ورزش را تشخصیص دهند.

این کتاب برای دوران حاضر نگارش شده است تا جامعیت آن افزایش یافته و ضریب شوک را برای کسانی که اولین بار صنعت ورزش را مورد بررسی قرار می دهند کاهش دهد. محتوای کتاب برای نمایش شایستگی های کلیدی طراحی شده است که اولین بار توسط انجمن مدیریت ورزش آمریکای شمالی و انجمن ملی ورزش و تربیت بدنی مشخص شده و در حال حاضر توسط کمیسیون اعتباگذاری مدیریت ورزشی پشتیبانی می شود.

صنعت ورزش در حال تبدیل شدن به یکی از بزرگترین و پررشدترین صنایع در ایالات متحده و جهان است این رشد شتابان با تمایل همیشگی تعداد فراونی از افراد برای دنبال کردن یک دوره شغلی در صنعت ورزش تغذیه می شود و دانشجویان بیشماری سالانه در ایالات متحده و خارج از آن در دوره های آکادمیک تخصصی در زمینه مطالعه مدیریت ورزشی می شوند تا برای آینده خود در ورزش آماده شوند.

علاوه بر این رشد سریع صنعت ورزش، ماهیت کسب و کار ورزش نیز تغییر کرده است امروزه ورزش یک مولفه کلیدی در صنعت سرگرمی محسوب می شود که با درآمد اختیاری تماشاچیان در سراسر جهان رقابت می کند. امروز جمع آوری تصویر دروازه بانان روی پاکت های سیگار گذشته است و ورزش به یک صنعت چند میلیارد دلاری تبدیل شده است.

این کتاب شامل 15 فصل است و این فصول شامل، مقدمه ای بر صنعت ورزش، چرا مدیریت ورزشی مهم است، روابط رسانه و ارتباطات در ورزش، مدیریت و رهبری در صنعت ورزش ، مقدمه ای بر اقتصاد ورزش، امور مالی ورزش، بازاریابی ورزش، حمایت مالی و فروش در صنعت ورزش، مدیریت اماکن و تاسیسات ورزشی، مدیریت رویداد ورزشی، صنعت ورزش و حقوق، حکمرانی ورزشی، اخلاق در صنعت ورزش، صنعت جهانی ورزش و کارآموزی مدیریت ورزشی را شامل می شود.

کتاب «اصول مدیریت ورزشی» به قلم اندی گلینتین و آر.برین کراو با ترجمه دکتر رضا نیک بخش، دانشیار دانشگاه آزاد اسلامی، عاطفه پارسا و شایسته حسام فر، محمد تقی زمانی و موهبه نجفی زاده در 652 با قیمت 35 هزار تومان توسط سازمان چاپ و انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب منتشر شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 968027

وب گردی

وب گردی