آشنایی با رستوران های  مقصد محبوب گردشگران

با رستوران های چند محل محبوب گردشگران آشنا شوید.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، با رستوران های چند محل محبوب گردشگران آشنا شوید.

رستوران های ارمنی و ایرانی در ایروان

تنوع غذایی در ارمنستان بسیار زیاد است، رستورانهای ارمنی Old Yerevan و Gor village جزء رستوران های معروف ارمنی هستند، و رستوران های ایتالیایی، چینی، مکزیکی، لبنانی و البته رستوران های ایرانی آریا و شیروان نیز معروف و شناخته شده هستند. رستوران های ییلاقی در دره هرازدان و جرموک نیز با فضای متفاوت و موسیقی زنده دیدنی هستند . برای مشاهده قیمتهای تور ارمنستان ارزان و لحظه آخری به سایت سفر باتو مراجعه کنید.

رستوران ایرانی شیروان

رستوران ایرانی شیروان همه روزه از ساعت 11 تا ساعت 24 پذیرای میهمانان ایرانی و خارجی است.

به جرات می توان گفت که غذای خوشمزه ایرانی مورد علاقه اکثر مردم دنیاست، چرا که همه روزه در رستوران شیروان می توانیم گروهی از توریستهای کشورهای دیگر را مشغول صرف غذای ایرانی ببینیم.

کیفیت غذا و سرو آن در این رستوران در سطح عالی است.

این رستوران در مرکز فروشگاه های معتبر واقع شده است.

رستوران پروانا

پروانا نام رستورانی است که اگر به ایروان سفر می‌ کنید بدون برو و برگرد یک شب از سفر خود را حتما باید به این مکان اختصاص دهید، نه بخاطر کباب‌های خوشمزه و ارزان‌قیمتش، بلکه بخاطر محیط کاملا خانوادگی، موزیک زیبا و شاد، خواننده‌های خوب ارمنی و مردمی که ده برابر غذایی که در این رستوران می‌خورند، در سکوی رقص کالری می‌سوزانند!

آدرس: پروشیان، هرازدانی دزور

پیتزا پپینو

پیتزا سرای پپینو از بهترین و خوشمزه ترین پیتزاهای ارمنستان به شمار می آید.

رستوران آرارات

رستوران آرارات تاریخی کهن و به سنت‌های دیرینه خود شهرت دارد. اینجا محبوب نویسندگان و هنرمندان بسیاری از جمله نرسیسیان، شیراز، ایساهاکیان و دیگران بوده است. این رستوران غذا‌های ارمنی را به همراه موسیقی زنده و محلی ارمنی سرو می‌کند.

رستوران پکن سایات نوا

مجموعه رستوران و سرگرمی‌های سه طبقه پکن سایات نوا یکی از محبوب‌ترین‌ها در ایروان است.

طبقه زیرین با نام “کلوزیوم” یک کافه با حال و با حال و هوای جنگل‌های پر باران است، و طبقه بالا یک رستوران روباز پاسیو مانند است.

مجموعه متنوعی از غذاهای ارمنی، خاورمیانه‌ای، اروپایی و آمریکای شمالی در اینجا سرو می‌شود.

اجرای زنده موسیقی بخشی از برنامه‌های این مجموعه است.

از میان مطالب پیشین سایت: جاذبه های خوراکی در کشورهای توریست پذیر

به کدام رستوران‌ها و کافه‌های تایلند سر بزنم؟

خانه استیک نامی تپانیاکی (Nami Teppanyaki Steakhouse)

خانه استیک نامی تپانیاکی بانکوک از نظر تنوع غذاهای ارائه‌شده، نمره بالایی می‌گیرد. در این رستوران می‌توانید انواع و اقسام غذاهای ژاپنی، انواع استیک، غذاهای دریایی، سوشی، غذاهای آسیایی و غذاهای مخصوص گیاه‌خواران را بخورید.

بسیاری از رستوران های تایلند، علاوه بر غذاهای تایلندی، غذاهای دیگر کشورها را هم ارائه می‌کنند که پیشنهاد می شود در سفر به تایلند حتما از آنها دیدن کنید.

در این رستوران، غذا در حضور شما پخته می‌شود و آشپزخانه آن جدا نیست. البته قیمت‌های آن بالاست. به عنوان مثال، استیک ۲۰۰ گرمی این رستوران که از محبوب‌ترین غذاهای آن است، حدود ۴۰۰۰ بات قیمت دارد.

رستوران سوئی (Soei)

رستوران سوئی از رستوران‌های محبوب بانکوک است. غذاهای این رستوران، طعم بسیار خوبی دارند و در زمان خوردن آن‌ها، نه‌تنها زبانتان مزه‌شان را حس می‌کند، بلکه طعم آن‌ها را با تمام وجود حس می‌کنید.

خوردن Pla goong pao در رستوران Soei را فراموش نکنید.

اگر به غذاهای دریایی علاقه‌مندید، شاید بد نباشد Pla goong pao این رستوران را امتحان کنید. این غذا، یک سالاد میگوی تایلندی است. گرچه در دیگر رستوران‌ها نیز می‌توانید این غذا را بخورید اما سالادی که در این رستوران سرو می‌شود، هم از نظر ظاهر و هم از نظر طعم، فوق‌العاده است. قیمت این غذا نسبت به غذاهای دیگر این رستوران بالاست و برای خوردن آن، باید ۴۵۰ بات بپردازید. نگران نباشید؛ غذایی که می‌خورید ارزش پولی را که می‌پردازید، دارد.

رستوران لاب اودن (Laab Udon)

هوس خوردن ماهی کبابی کرده‌اید؟ شاید رستوران لاب اودن بانکوک برای شما گزینه خوبی باشد. ماهی کباب‌شده در زبان تائی با نام pla pao شناخته می‌شود. در این رستوران، از ماهی‌های تیلاپیا و سرماری برای کباب استفاده می‌شود.

ماهی کبابی با طعم تایلندی از چیزهایی است که نمی‌توان از دست داد.

ماهی کباب‌شده این رستوران بسیار آب‌دار است و برای کباب کردن، از ماهی‌های تازه استفاده می‌شود. اندازه ماهی‌ها نیز بزرگ است و شما را سیر می‌کند. در کنار ماهی کباب‌شده این رستوران، سس غذاهای دریایی نیز ارائه می‌شود که طعم شیرینی دارد و شاید با ذائقه همه سازگار نباشد. برای خوردن این غذا باید ۲۵۰ بات بپردازید.

رستوران میت کو یوان (Mit Ko Yuan)

طرفدار سوپ‌های تایلندی هستید؟ اگر جوابتان مثبت است، بد نیست سوپ تام یام گونگ را امتحان کنید. در این سوپ تایلندی که طعم ترش و تندی دارد، از میگو، عصاره لیموترش، سس ماهی، فلفل و سبزیجات مختلف استفاده شده است. البته برای پختن این سوپ رنگارنگ، گاهی از گوشت گاو یا گوشت مرغ نیز استفاده می‌شود.

رستوران های کیش

اطلاعات زیر درباره رستورانهای خوب و مکانهای جذاب شهر کیش با نظر سنجی از کاربران به دست آمده است. در سفر با تور های کیش حتما از این رستورانها دیدن کنید.

1- فود کورت دامون کیش

نشانی: طبقه فوقانی مرکز خرید دامون

توضیح: فود کورت دامون یک مجموعه بزرگ با سالن و میز و صندلی ها زیبا و لوکس و یک تراس زیبا که مورد علاقه و استقبال جوان ساکن کیش می باشد. البته تمام اوت لت ها یا غذا فروشی های این فود کورت تحت مدیریت مرکزی اداره می شوند و خبری از برندهای معروف در اینجا نیست.

2- رستوران عمو اکبر

نشانی: بلوار فردوسی روبروی بازار پانیذ، مجتمع حافظ

تلفن:0764424396

توضیح: شاید بهترین گزینه شما برای خوردن یک غذای دریایی خوشمزه البته بدون سرویس و پذیرایی لوکس همین رستوران عمو اکبر باشد.

3- رستوران شاندیز صفدری

نشانی: بلوار جهان، پشت هتل مارینا پارک

تلفن: ---

توضیح: شاندیز صفدری یکی از رستورانهای قدیمی و معروف جزیره کیش است که با شیشلیک های خوشمزه و موسیقی زنده شاد و جذابش سالها مسافران کیش را به خود جذب می کرد و البته هنوز از نظر مخاطبان فیدیلیو بعنوان سومین رستوران جذاب جزیره کیش شناخته می شود.

4- رستوران توتی فروتی

نشانی: بلوار ثنایی انتهای بلوار دریای

تلفن: 0764450452

توضیح: یکی از معدود رستورانهای ساحلی جزیره کیش که در کنار دریا و محیطی زیبا و انواع غذاهایی بین المللی از شما پذیرایی می کند.

5- رستوران میرمهنا

نشانی: خیابان پروین اعتصامی جنب هتل تاپ رز

تلفن: 4422855

توضیح: میرمهنا هم مثل خیلی از رستورانهای قدیمی جزیره کیش در کنار غذا موزیک زنده شاد و جالبی برای شما دارد.

رستوران های ایرانی دبی

رستوران شایان | Shayan Restaurant

رستوران شایان بدون شک یکی از بهترین رستوران های ایرانی در دبی است. اگر به دنبال رستورانی آرام، مجلل و دلنشین هستید که غذایی خوشمزه و باکیفیت هم ارائه می کند به رستوران شایان بروید. در رستوران ایرانی شایان امکان استفاده از رزرو میز، بیرون بر، سالن نهار خوری خصوصی، پارکینگ و صندلی چرخ دار قرار داده شده است. محیط این رستوران برای برگزاری جلسات اداری در گروه های بزرگ و نشستن خانواده به همراه کودکان خردسال مناسب می باشد. دیزاین این رستوران، مدرن و به روز است و فضای تمیز و زیبا و غذاهای آب دار و لذیذ این رستوران را مشهور کرده است.در مورد تور ارزان دبی در سایت سفر باتو بیشتر بخوانید.

رستوران شبستان | Shabestan Restaurant

رستوران شبستان دارای فضایی دوستانه و سنتی است. از نکات جالب این رستوران می توان به کباب های میکس خانوادگی اش اشاره کرد که در سینی هایی بزرگ و به صورت یکجا برای تمامی اعضا خانواده سرو می شود. رستوران شبستان یکی از مشهورترین رستوران های ایرانی در دبی است و کیفیت و طعم لذیذ غذاهایش افراد زیادی را به این رستوران می کشاند. اگر دوست دارید در دبی به یک رستوران لوکس و مجلل بروید و یک غذای ایرانی اصیل بخورید یا غذای ایرانی را به دوستان خارجی خود معرفی کنید این رستوران بهترین انتخاب است.

کباب مخصوص الاستادی | Al Ustadi Special Kabab

اگر از افرادی که در دبی زندگی می کنند آدرس بهترین رستوران ایرانی را بپرسید احتمالا رستوران الاستادی را به شما معرفی می کنند. این رستوران یکی از بهترین کباب ها در دبی را سرو می کند و بسیار محبوب و پرطرفدار است. یکی از مزیت های این رستوران این است که در فاصله بسیار کمی از ایستگاه مترو قرار دارد و به همین دلیل دسترسی به آن بسیار راحت است. محیط رستوران بسیار صمیمی و دوستانه است و سرویس دهی سریع و خوبی دارد. غذاهای رستوران استادی قیمت منصفانه ای دارند و در عین حال غذاها به ویژه کباب ها طعم و کیفیت بسیار خوبی دارند.

رستوران انار | Anar Restaurant

اگر در دبی به دنبال رستورانی لوکس و مجلل با غذاهای خوشمزه می گردید سری به رستوران انار بزنید. علاوه بر طعم و کیفیت بالای غذاها، دیزاین غذاها هم بسیار جالب توجه است و غذاها به شکلی بسیار هنرمندانه سرو می شوند. فضای رستوران انار بسیار دلنشین و مجلل است و کارکنان رستوران هم سرویس دهی مناسبی دارند. البته شاید به دلیل شلوغی مجبور شوید کمی منتظر بمانید. این رستوران در موقعیت بسیار مناسبی قرار گرفته و چشم انداز خوبی به برج العرب دبی دارد. اگر به دنبال یکی از مجلل ترین رستوران های ایرانی در دبی می گردید و مشکلی از نظر هزینه ندارید شک نکنید و به رستوران انار بروید.

انتهای پیام/

کد خبر: 968036

وب گردی

وب گردی