شاکری: دولت در کنترل بازار ثانویه موفق عمل نکرده است

دبیرکل جمعیت جانبازان و ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: متاسفانه بانک مرکزی با تدابیر خود نتوانست قیمت ارز را کاهش دهد و همچنین قاچاق کالا و بازر ثانویه نتوانست از سوی دولت کنترل شود.

مجتبی شاکری دبیرکل جمعیت جانبازان و ایثارگران انقلاب اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز، با اشاره به وظایف دولت و سایر قوا در راستای رسیدگی به مشکلات مردم اظهار داشت: همان طوری که همه می دانیم کشور دارای مشکلات عدیده ای است، این را نیز می دانیم که راه حل برای این مشکلات وجود دارد؛ تمامی کارشناسان اقتصادی و سیاسی راه حل های خودشان را برای برون رفت از وضعیت فعلی به دولت ارائه کرده اند.

وی افزود: اگر دولت آمادگی لازم را برای بررسی این مطالب را ندارد و نتواند راه حل مناسبی ارائه کند، هیچ تاثیری در وضعیت فعلی کشور نمی گذارد.

عضو اسبق شورای شهر تهران ادامه داد: دولت باید به تذکراتی که مقام معظم رهبری در بیانات اخیر خود بر روی آن تاکید داشته اند عمل کند؛ در واقع باید این تذکرات را در جلسه هیات دولت در مقابل خودشان قرار دهند و تک به تک آن ها را بررسی کنند.

دبیرکل جمعیت جانبازان و ایثارگران انقلاب اسلامی تصریح کرد: متاسفانه بانک مرکزی با تدابیر خود نتوانست قیمت ارز را کاهش دهد و همچنین قاچاق کالا و بازر ثانویه نتوانست از سوی دولت کنترل شود.

شاکری در پایان تاکید کرد: عمل کردن به راه حل های کارشناسان باعث رفع مشکلات می شود و صرف شنیدن آن ها هیچ مشکلی را حل نخواهد کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 968052

وب گردی

وب گردی