دوره جدید بازرسی از تجهیزات پزشکی مراکز درمانی کشورآغاز شد

دوره جدید بازرسی و نظارت بر نحوه‌ اجرای بندهای حوزه تجهیزات پزشکی در طرح تحول نظام سلامت در مراکز درمانی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور از سوی کارشناسان اداره نظارت و بازرسی اداره کل تجهیزات پزشکی آغاز شد.

به گزارش ایسکانیوز ، مهندس علیرضا هوشنگی گفت: دور جدید نظارت و بازرسی بر نحوه‌ اجرای صحیح بندهای تجهیزات پزشکی در طرح تحول نظام سلامت و همچنین تفویض برخی از وظایف اداره کل تجهیزات پزشکی به دانشگاه‌های علوم پزشکی از هفته گذشته از دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی (اراک) آغاز شد.

وی در ادامه افزود: تمامی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور و مراکز تابعه آنها تا پایان سال جاری مطابق چک لیست های تنظیمی، مورد نظارت و بازرسی قرار می گیرند.

بنابر اعلام وبدا، مدیریت های تجهیزات پزشکی دانشگاه های علوم پزشکی کشور، موارد ارزیابی و بازرسی از مراکز درمانی خود را براساس چک لیست‌های از قبل طراحی شده و ابلاغ شده به صورت الکترونیکی در طول سال در سامانه امور بازدید نظارتی، نگهداشت و GMP خطوط تولید در پورتال الکترونیکی imed بارگذاری می‌کنند و امتیازات به صورت الکترونیکی محاسبه و گزارش گیری می‌شود و بازدیدهای حضوری فوق به منظور ارزیابی میدانی و تطبیق گزارشات است.

انتهای پیام/

کد خبر: 968163

وب گردی

وب گردی