حضور پوتین در رزمایش «شرق 2018»

منابع رسانه ای روسیه به نقل از مقامات رسمی کاخ کرملین اعلام کردند ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در رزمایش وسیع «شرق – 2018» که در سپتامبر جاری برگزاری می شود حضور خواهد یافت.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، کرملین از حضور ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در رزمایش های «شرق – 2018» خبر داد که از بزرگترین رزمایش های ارتش روسیه از 37 سال گذشته به شمار می رود و نظامیان کشور چین و مغولستان در آن شرکت می کنند.

روزنامه روسی ایزوستیا امروز پنجشنبه به نقل از دیمیری بیسکوف مشاور رسانه ای پوتین اعلام کرد: رئیس جمهور پوتین پس از پایان نشست اقتصادی شرق در ولادیوستوک از رزمایش های «شرق – 2018» بازدید خواهد کرد، نظامیان ارتش آزاد چین نیز به همراه نیروهای مسلح روسیه در این رزمایش شرکت می کنند.

ارتش روسیه رزمایش هایی را تحت عنوان «شرق – 2018» از 11 تا 17 سپتامبر جاری در 9 میدان مختلف برگزار می کند که از جمله آنها دریای ژاپن، دریای برینگ و دریای اختسک است.

لازم به ذکر است این رزمایش ها بزرگترین تمرین نظامی در 37 سال گذشته محسوب می شود و حدود 300 هزار نظامی به همراه ده ها هزار خودروی زرهی، بالگرد، جنگنده و پهپاد در آن مشارکت می کنند و همچنین نیروهای مسلح چین و مغولستان نیز ارتش روسیه را در این رزمایش همراهی خواهند کرد.

روسیه از 11 تا 13 سپتامبر جاری نیز در شهر ولادیوستوک میزبان چهارمین نشست اقتصادی شرق با شرکت بیش از 60 کشور خواهد بود.

کد خبر: 968184

وب گردی

وب گردی