تنها  راه نجات کشور، همدلی، صداقت، دین باوری، دشمن شناسی و انجام وظیفه است

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در آیین بهره برداری از پروژه های سلامت استان خراسان جنوبی در فردوس گفت: باور کنیم که امروز راه نجات کشور، همدلی، صداقت، دین باوری، دشمن شناسی و تلاش شبانه روزی برای انجام وظایف دینی، ملی و ایمانی است.

به گزارش ایسکانیوز،دکتر سید حسن هاشمی ضمن بیان این مطلب که امروز بدون تعارف مهمترین مشکل کشور، مسائل و سیاست های داخلی است که به رفتار مسئولان بر می گردد، افزود: امام راحل بارها تاکید کرد که گرفتاری ها، ناشی از رفتار خودمان است.

وزیر بهداشت در ادامه با اشاره به این که ما نسبت به دوران انقلاب اسلامی، تغییر کرده ایم و خیلی وقت ها به خودمان هم حقیقت را نمی گوییم، افزود: برای انقلاب اسلامی هزینه های زیادی شده است.

دکتر هاشمی همچنین افزود: خانواده های شهدا، ایثارگران و جانبازان، آرزوهای بزرگی برای کشور داشتند و بی انصافی است که بخاطر خودبینی، خودخواهی و رقابت های شخصی، منافع ملی و مردم را قربانی کنیم.

وزیر بهداشت با بیان این که دشمنان انقلاب و حسودان داخلی و خارجی نمی خواهند کام مردم شیرین شود و مستمر در مورد ناکارآمدی مسئولان و نظام، تبلیغ می کننند، گفت: نباید فقط مطالبه گر باشیم و شاکر بودن را فراموش کنیم چون تشکر و قدر دانستن موجب ازدیاد نعمات می شود.

دکتر هاشمی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: خوشبختانه اقدامات بسیار خوبی در حوزه سلامت استان خراسان جنوبی انجام شده و هنوز اقدامات زیادی نیز باید انجام شود.

وزیر بهداشت با اشاره به این که هیچ کجای دنیا، مردم به طور کامل و 100 درصد از خدمات حوزه سلامت رضایتمندی ندارند و این مفهوم، نسبی است، افزود: پروژه هایی که در این سفر در حوزه بهداشتی، درمانی و آموزشی حوزه سلامت خراسان جنوبی به بهره برداری رسید، افتخارآمیز و بی نظیر است.

دکتر هاشمی با بیان این که توقعات باید متناسب با داشته های کشور مطرح شود، گفت: شرایط مالی و اقتصادی کشور، چندان مناسب نیست و باید باور کنیم که در شرایط جنگ اقتصادی قرار داریم و دشمنان برای نابودی ایران، برنامه دارند.

وزیر بهداشت در ادامه با بیان این که شرورترین مخالفان کشور و انقلاب در کاخ سفید جمع شده اند و در یک نبرد جدی قرار گرفته ایم، گفت: باید یاد بگیریم که توقعات را کنترل کرده و به شایعات توجه نکنیم و در مقابل اشتباهات خودمان با شهامت در مقابل ملت ایران اعتراف کنیم و از تکرار آنها بپرهیزیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 968218

وب گردی

وب گردی