تروریست ها را در هر نقطه از خاک سوریه می کشیم

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد ما تروریست ها را در هر نقطه از خاک سوریه کشته ایم، می کشیم و خواهیم کشت، زیرا این امنیت ما است که در معرض خطر قرار دارد.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، روسیه می گوید شورشیان در استان «ادلب»، آخرین پایگاه تروریست ها در سوریه، و دیگر نقاط خاک این کشور از حملات در امان نخواهند بود.

«ماریا زاخاروا»، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه با اعلام این موضوع گفت: «ما تروریست ها را در هر نقطه از خاک سوریه کشته ایم، می کشیم و خواهیم کشت، زیرا این امنیت ما است که در معرض خطر قرار دارد.»

تهدید روسیه برای از بین بردن نیروهای شورشی در خاک سوریه پس از آن صورت می گیرد که چهار هواپیمای جنگی ارتش این کشور روز سه شنبه مواضع تروریست های «هیات تحریر شام» را در استان ادلب، در شمال غرب سوریه بمباران کردند.

وزارت امور خارجه روسیه روز چهارشنبه نیز با انتشار بیانیه ای اعلام کرده بود که این کشور «نابودی کامل و قطعی» تروریست ها مستقر در ادلب را وظیفه خود می داند.

این بیانیه ساعاتی پس از آن منتشر شد که نیروهای نظامی روسیه در اقدامی مشترک با نظامیان ارتش سوریه مواضع تروریست ها در ادلب را با خمپاره گلوله باران کردند.

انتهای پیام /

کد خبر: 968240

وب گردی

وب گردی