به دستور رئیس جمهور ۳.۵ میلیارد دلار ارز برای حوزه درمان اختصاص یافت

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از اختصاص ۳.۵ میلیارد دلار ارز برای حوزه پزشکی با دستور رئیس جمهور خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر سیدحسن هاشمی در حاشیه افتتاح پروژه‌های دانشگاه علوم پزشکی گناباد در جمع خبرنگاران گفت: این مبلغ ویژه مراکز دولتی بوده که با توجه به نوسانات ارزی با قیمت ۴۲۰۰ تومان به حوزه سلامت و درمان تخصیص داده شده است.

وی ادامه داد: به صورت کلی در شرق کشور بخصوص استان‌های خراسان رضوی، جنوبی و شمالی اقدامات خوبی در حوزه درمان صورت گرفته که مورد رضایت مردم است.

هاشمی با بیان اینکه صرفه جویی اولویت اول وزارت بهداشت است، تصریح کرد: سعی کرده‌ایم هزینه‌های اضافی را کم کنیم با این شرط که خدمات کاهش پیدا نکند که در این خصوص مردم شاهد اقدامات خوبی هستند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: برخی اقلام و اقدامات که در پوشش بیمه اضافه بودند و در صورت حذف برای مردم ایجاد مشکل نمی کرد را حذف کرده‌ایم.

وی اضافه کرد: هم پوشانی بیمه‌ها نیز صورت گرفته و امروز هر نفر فقط یک دفترچه بیمه دارد.

وزیر بهداشت تاکید کرد: در هر شرایطی که قرار بگیریم خدمات ما کاهش پیدا نخواهد کرد، چراکه ما این شایط سخت را پذیرفته‌ایم و برای مردم کم نخواهیم گذاشت.

به گزارش ایسنا، افتتاح کلینیک تخصصی بیمارستان علامه بهلول گنابادی، کلینک تشخیص و غربالگری سرطان و ساختمان دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گناباد و کلنگ زنی بخش جراحی قلب باز، آنژیوگرافی و بخش سوختگی بیمارستان علامه بهلول گنابادی با اعتبار ۲۷۰ میلیارد ریال و نیز رونمایی از تمبر اورژانس هوایی از جمله برنامه‌های سومین سفر دکتر قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شهرستان گناباد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 968253

وب گردی

وب گردی