دژاگه: به شرایط تیم ملی، عادت کرده‌ایم

هافبک تیم فوتبال کشورمان گفت: به شرایطی که تیم ملی دارد عادت کرده‌ایم.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، اشکان دژاگه در حاشیه تمرین صبح امروز (جمعه) تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: خدا را شکر بچه‌ها همه صحیح و سالم از باشگاه‌ها به تیم ملی اضافه شدند و چند روز هم تمرین می‌کنیم. شرایط تیم خوب است و دیروز که با شجاعی صحبت می‌کردیم می‌گفتیم حیف است که بازی دوستانه نداریم. همه تیم‌ها مثل ازبکستان و سوریه و... بازی دوستانه داشتند و ما نداشتیم. ما به این شرایط عادت کردیم. خداراشکر وضع تیم خوب است.

وی ادامه داد: 2 سال است که سختی کشیدم و زیاد مصدوم شدم و این آخرین مصدومیت زانویم یکی از بدترین مصدومیت‌های دوران فوتبالم بود. 4 بازی سخت را بدون مصدومیت انجام دادم و الان هم که در تیم ملی هستم فرصت خوبی است که بدنم را آماده کنم و امیدوارم همینطور ادامه دهم.

هافبک تیم ملی در مورد توقع قهرمانی از ایران در جام ملت‌ها گفت: این شرایطی که داریم نشان‌دهنده سختی کار ما است. به این شرایط عادت کردیم و تمام سعی‌مان را می‌کنیم تا همانطور که در روسیه جنگیدیم در جام ملت‌ها هم تمام سعی‌مان را می‌کنیم که مردم را خوشحال کنیم. امیدوارم فدراسیون همه تلاشش را کند تا چند بازی دوستانه و مهم انجام دهیم تا بتوانیم در جام ملت‌ها موفق باشیم.

دژاگه درباره این موضوع که بازیکنان از شرایط اردوی تیم ملی و عدم برگزاری بازی‌های دوستانه ناراضی هستند و آیا پس از جام ملت‌ها فدراسیون فوتبال جوابگوی عدم نتیجه‌گیری احتمالی تیم ملی است؟ گفت: این شرایطی که داریم نشان‌دهنده سختی کار ما است. به این شرایط عادت کردیم و تمام سعی‌مان را می‌کنیم تا همانطور که در روسیه جنگیدیم در جام ملت‌ها هم تمام سعی‌مان را می‌کنیم که مردم را خوشحال کنیم. امیدوارم فدراسیون همه تلاشش را کند تا چند بازی دوستانه و مهم انجام دهیم تا بتوانیم در جام ملت‌ها موفق باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 968254

وب گردی

وب گردی