قهرمانی دانشگاه آزاد اسلامی مرکزی در مسابقات والیبال

تیم دانشگاه آزاد اسلامی مرکزی به مقام قهرمانی رقابت‌های والیبال دسته دو خواهران دانشگاه آزاد اسلامی رسید.

به گزارش ایسکانیوز، رقابت‌های نهایی و رده‌بندی مسابقات سراسری والیبال دسته دو خواهران دانشگاه آزاد اسلامی در نیشابور برگزار شد و تیم والیبال دانشگاه آزاد اسلامی مرکزی به مقام قهرمانی رسید.

بازی نهایی این رقابت‌ها بین دو تیم مرکزی و واحد نجف‌آباد برگزار شد که در نهایت تیم مرکزی با کسب پیروزی در جایگاه نخست مسابقات والیبال خواهران دسته دو دانشگاه آزاد اسلامی ایستاد.

در بازی رده‌بندی نیز که پیش از مسابقه نهایی برگزار شد، دو تیم علوم و تحقیقات تهران و واحد همدان در مقابل یکدیگر قرار گرفتند که تیم دانشگاه آزاد اسلامی همدان با کسب پیروزی موفق به کسب مدال برنز شد و در جایگاه سوم ایستاد.

پس از پایان رقابت‌ها، مراسم اختتامیه با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور، رئیس کمیسیون ورزش شورای اسلامی شهر و معاون رئیس اداره ورزش نیشابور برگزار و حمیده بهروز سرپرست تیم دانشگاه آزاد اسلامی قزوین به‌عنوان سرپرست برتر انتخاب شد. کاپ اخلاق این دوره از مسابقات نیز به تیم دانشگاه آزاد اسلامی همدان رسید.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور در این مراسم از شرکت‌کنندگان و مسئولان مسابقات سراسری والیبال دست دو خواهران دانشگاه آزاد اسلامی قدردانی و جوایز برندگان مسابقه فرهنگی حدیث سلسله‌الذهب را به نفرات برتر اهدا کرد.

کد خبر: 968301

وب گردی

وب گردی