تبیین عالمانه تعالیم اسلام ناب به نسل جوان دانشگاهی توفیقی بی‌بدیل است

رئیس هیأت مؤسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی به گردهمایی اعضای هیأت علمی و مدیران گروه‌های معارف اسلامی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد:‌ توفیق بزرگ تبلیغ دین و تبیین عالمانه و متقن تعالیم و آموزه‌های حیات‌بخش اسلام ناب و انقلاب اسلامی به نسل جوان دانشگاهی توفیقی بی‌بدیل است.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر علی‌اکبر ولایتی در پیامی به سومین گردهمایی اعضای هیأت علمی و مدیران گروه‌های معارف اسلامی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور اعلام کرد: سومین گردهمایی سراسری مدیران و اعضای محترم هیأت علمی گروه‌های معارف اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی در طلیعه سال تحصیلی جدید فرصت ارزشمندی است تا تلاشگران این عرصه خطیر با تبادل تجارب مؤثر و کسب آگاهی‌ها و آمادگی‌های لازم، بانشاط، سرزندگی و انگیزه‌ای مضاعف به تبیین خالصانه آموزه‌های انسان‌ساز اسلام ناب محمدی (ص) و معارف انقلاب اسلامی همت گمارند.

در ادامه این پیام آمده است: بی‌گمان توفیق بزرگ تبلیغ دین و تبیین عالمانه و متقن تعالیم و آموزه‌های حیات‌بخش اسلام ناب و انقلاب اسلامی به نسل جوان دانشگاهی توفیق بی‌بدیلی است که اکنون به برکت مجاهدت‌های خالصانه مجاهدان راه حق در طول تاریخ و خون پاک شهیدان والامقام و رهبری‌های پیامبرگونه حضرت امام خمینی (قدس سره) و مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، نصیب جمع حاضر گردیده است. شکرگزاری به پیشگاه خداوند کریم بابت این توفیق بزرگ، آنگاه به انجام می‌رسد که قدر این فرصت گران‌سنگ به درستی شناخته شود و همگان خود را متعهد به انجام صحیح و دقیق آن بدانند و در این راه همه همت و توان خود را به کار گیرند.

دکتر ولایتی در پیام خود اظهار کرد: اینجانب به عنوان خدمت گذار کوچک دانشگاه آزاد اسلامی، با وقوف کامل بر اهمیت و ارزش والای آموزش معارف ناب اسلامی به نسل جوان فرهیخته دانشگاهی که در حقیقت خادمان و مدیران و مسئولان آینده نظام جمهوری اسلامی می‌باشند، بر همت، مسئولیت‌شناسی و خدمت خالصانه جمع حاضر و همه معلمان و استادان این عرصه درود می‌فرستم و توفیق روزافزون همگان را از خداوند بزرگ مسألت دارم.

رئیس هیأت مؤسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی در انتهای این پیام آورده است: بر خود فرض می‌دانم از همه دست‌اندرکاران این نشست بزرگ به دلیل درک صحیح اهمیت و ارزش بی‌بدیل آموزش معارف اسلام و انقلاب اسلامی در دانشگاه و تأثیر آن بر ترویج و توسعه فرهنگ اسلامی و ایرانی در جامعه، صمیمانه سپاسگزاری کنم.

لازم به ذکر است سومین گردهمایی اعضای هیأت علمی و مدیران گروه‌های معارف اسلامی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی این دانشگاه در محل واحد یادگار امام دانشگاه آزاد اسلامی از صبح امروز آغاز شده‌است.

انتهای پیام/

کد خبر: 968360

وب گردی

وب گردی