رئیس نمایشگاه کتاب مسکو از غرفه ایران بازدید کرد

سرگئی کائیکن، رئیس نمایشگاه کتاب مسکو از غرفه ایران در این نمایشگاه بازدید کرد.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران؛ رجبعلی سالاریان، مدیر غرفه ایران درباره حضور کائیکن در غرفه ایران در سی و یکمین دوره نمایشگاه کتاب مسکو گفت: بر اساس هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده و دعوت صورت گرفته، عصر روز گذشته (16 شهریور) رییس نمایشگاه کتاب مسکو در غرفه ایران حاضر شد. برنامه‌های غرفه ایران برای ایشان تشریح و از وی برای حضور در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران دعوت به عمل آمد.
سالاریان در ادامه گفت: در دیداری که با رییس نمایشگاه کتاب مسکو صورت گرفت، قرار شد زمینه‌های همکاری دو نمایشگاه کتاب تهران و مسکو در حوزه ادبیات، شعر و کودک و نوجوان بیشتر و زمینه‌هایی فراهم آید تا ناشران دو کشور بتوانند در این حوزه‌ها با یکدیگر همکاری بیشتری داشته باشند.
مدیر غرفه ایران گفت: کائیکن از فعال بودن و برگزاری کارگاه‌های آموزشی مرتبط با کتاب و هنر ایرانی در غرفه ایران تشکر و ابراز امیدواری کرد، ایران در سال‌های آتی نیز در نمایشگاه کتاب مسکو حضورداشته باشد.
سالاریان در پایان این دیدار گفت: روز شنبه 17 شهریورماه برنامه روز ایران و رونمایی از کتاب «رمان سه کاهن» به قلم مجید قیصری نویسنده و برنده جایزه ادبی جلال توسط انتشارات صدرا ـ مسکو که به روسی ترجمه‌شده برگزار می‌شود.
سی یکمین دوره نمایشگاه کتاب مسکو روز 18 شهریورماه به کار خود پایان می‌دهد.

انتهای پیام/

کد خبر: 968385

وب گردی

وب گردی