تودیع و معارفه مدیر کل توسعه مدیریت و منابع واحد تویسرکان برگزار شد

در مراسمی مدیر کل توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تویسرکان تودیع و معارفه شد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تویسرکان که بنا به چارت جدید سازمان به مدیر کل مبدل شده در مراسمی تودیع و معارفه شد.
دکترمحمد حکمتی معاون سابق توسعه مدیریت و منابع انسانی واحد تودیع و دکتر زهره وند به عنوان مدیر کل توسعه مدیریت و منابع معرفی شد.

دراین مراسم دکتر بابایی ریاست واحد تویسرکان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات دکتر حکمتی گفت: قطعاً ایشان خدمات ارزشمندی به دانشگاه ارائه داد و امیدواریم در آینده نیز از توانایی‌های وی به انحاء مختلف بهره مند گردیم.

پس از آن نیز دکتر حکمتی ضمن حلالیت طلبیدن از سایر همکارن گفت: خوشبختانه در این مدت فضایی دوستانه بین بنده و سایر همکاران برقرار بود و کمترین تنشی در این مجموعه به وجود نیامد و این مهم‌ترین یادگاری برای من در آینده خواهد بود و از همکاران واحد تویسرکان خداحافظی کرد و برای دکتر زهره وند در سمت جدید آرزوی توفیق و سربلندی کرد.

دکتر زهره وند نیز در سخنانی هدف اصلی خود از قبول مسئولیت را خدمت به دانشگاه و دانشگاهیان اعلام کرد و یادآور شد: با الطاف الهی و یاری همکاران، همه تلاش خود را به کار می‌گیرم تا اهداف عالی دانشگاه را تحقق بخشیم.

در پایان مراسم به رسم یاد بود و به نشانه تقدیر از زحمات دکتر حکمتی لوح تقدیر و هدیه ای به وی اهدا شد.

کد خبر: 968406

وب گردی

وب گردی