عملیات تعمیرات اساسی پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی پارس جنوبی آغاز شد

رئیس بهره برداری پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: تعمیرات اساسی فازهای 2 و 3 مجتمع گاز پارس جنوبی در سایه تلاش شبانه روزی متخصصان و کارکنان (16 شهریورماه ) آغاز شد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، به نقل از روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ رضا تیموری، رئیس بهره‌برداری پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی با ذکر این خبر گفت: در روز 16 شهریور ابتدا فاز 3 پالایشگاه از مدار خارج می‌شود و پس از آن در 20 شهریور تولید فاز 2 نیز برای انجام تعمیرات اساسی متوقف خواهد شد.

به گفته او، مطابق برنامه در زمان تعمیرات اساسی پالایشگاه دوم اتصالات مورد نیاز پروژه‌های میترینگ و DMC ( افزایش کیفیت کاندنسیت) نیز باید انجام شوند.

او افزود: با توجه به زمان‌بر بودن فعالیت‌‌های مربوط به این پروژه‌‌ها مدت توتال شات‌دون پالایشگاه حدود 8 روز در نظر گرفته شده است.

تیموری گفت: کل مدت تعمیرات پالایشگاه دوم 16 روز است که فاز 3، چهار روز زودتر وارد مدار تولید می‌شود.

به گفته او، در زمان تعمیرات سال جاری، پیش بینی می‌شود، بیش از 4 هزار مجوز کار صادر شود.

این مقام مسئول عنوان داشت: امیدواریم با توجه به رعایت دقیق موارد ایمنی و با همت و تلاش شبانه روزی کارکنان و متخصصان پالایشگاه دوم در تمامی واحدهای عملیاتی، بتوانیم عملیات تعمیرات اساسی امسال را طبق برنامه زمانبندی شده با موفقیت به سرانجام مطلوب برسانیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 968414

وب گردی

وب گردی