ذاکر: برنامه‌های فرهنگی واحد علوم و تحقیقات تا پایان آذر‌ماه تدوین شده است

حجت الاسلام ذاکر معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم‌ و تحقیقات، گفت: برنامه‌های فرهنگی واحد علوم و تحقیقات تا پایان آذر‌ماه تدوین شده است که شامل برگزاری نمایشگاه کتب دفاع مقدس و اردویی در ارتباط با خدمات رسانی زائران اربعین در آبان ماه می شود.

دکتر حجت‌الله ذاکر معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم‌ و تحقیقات در گفت‌‌و‌‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره برنامه‌های فرهنگی این واحد دانشگاهی به مناسبت سال تحصیلی جدید، گفت: در ابتدای ورود دانشجویان ستاد استقبالی را برنامه‌ریزی کردیم که دانشجویان از نظر سلامت روان و فرهنگی پایش شده تا ذائقه فکری دانشجویان جدید از طریق نظر سنجی در فرم‌ها مورد ارزیابی قرار گیرد.

وی افزود: بررسی دانشجویان به لحاظ شخصیت فرهنگی افراد از طریق مشاورین واحد سلامت روان در این واحد دانشگاهی انجام خواهد شد. اگر این پایش‌‌ها صورت نگیرد مطلع نمی‌شویم که این افراد چه توانایی دارند، در واقع به این طریق می‌‌توانیم برنامه‌‌های مفید و جذابی را برای دانشجویان با استفاده از خودشان به اجرا درآوریم.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات خاطر نشان کرد: در دهه اول محرم صبح‌‌ها زیارت عاشورا برای کلیه دانشجویان و ظهرها هم برنامه عزاداری در مسجد دانشگاه برگزار خواهد شد.

ذاکر در ادامه خاطر نشان کرد: غرفه‌‌‌ها و ایستگاه‌‌های صلواتی در واحد علوم و تحقیقات تدارک دیده شده و برای روز هفتم مراسم عزاداری ابا عبدالله سخنرانی با حضور هیئت مذهبی دانشجویی و اقشار مختلف مردم در مسجد برگزار می‌‌شود، سه هیئت دانشجویی، اساتید و بسیج دانشجویی در این واحد دانشگاهی مستقر است که در مراسم‌‌های مذهبی و سوگواری ائمه معصومین فعالیت گسترد‌‌ه‌‌ای دارند.

وی متذکر شد: در هفته دفاع مقدس بیشتر کار محتوایی داریم و در کنار برگزاری نمایشگاهی از کتب دفاع مقدس و فضا‌‌سازی که در جوار قبور مطهر شهدای گمنام واحد علوم و تحقیقات انجام خواهد شد، کتاب‌هایی که مرتبط با دفاع مقدس است و حضرت آقا نسبت به این کتاب‌ها تقریر داشتند را معرفی می‌کنیم.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تصریح کرد: برنامه‌های فرهنگی واحد علوم و تحقیقات تا پایان آذر‌ماه تدوین شده است، همچنین اردویی را برای دانشجویان به مناسبت اربعین در نظر داریم که جنبه جهادی دارد. در این اردو خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در مرز میرجاوه که از پاکستان وارد کشور می شوند انجام خواهد شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 968464

وب گردی

وب گردی