رئیس دانشگاه آزاد استان بوشهر از اردوهای جهادی دانشجویان واحد خورموج بازدید کرد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر  از اردوهای جهادی دانشجویان واحد خورموج  در دو روستای محروم میانخره و وراوی  بازدید و از تلاشها و فعالیتهای دانشجویان جهادگر تقدیر نمود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر اسماعیل عبدالهی در جمع دانشجویان بسیجی اظهار کرد: دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج (دشتی) تحت حمایت و همراهی بسیج سازندگی، بی منت و در شرایط جوی سخت و گرمای طاقت فرسا فعالیتهای ارزشمندی به انجام رساندند.

وی با اشاره به رضایت مردم مناطق محروم از اردوهای جهادی افزود: تدبیر و بینش والای مقام معظم رهبری در خصوص اردو های جهادی را باید ستود و کلام ایشان که را که این اردوها هم تمرین است،هم خدمت و هم خود سازی را بیش از بیش مورد توجه قرار داد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر اضافه کرد: » به امید روزی که جهاد و خدمت صادقانه در تمام کشور و در میان همه اقشار نهادینه شود.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج (دشتی) نیز در جمع دانشجویان بسیجی گفت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و اهداف بسیج سازندگی مبنی برمحرومیت زدایی وکمک به اقشارضعیف، جامعه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج با نام شهید حججی دو روستای محروم میانخره و وراوی در شهرستان دشتی جهت فعالیت در چهار محور آموزش علمی، آموزش فرهنگی و کارآفرینی، عمرانی دیوار کشی، پزشکی و سلامت شناسایی کردند.

وی خاطرنشان کرد: دراین اردوی جهادی با هماهنگی صورت گرفته با شبکه بهداشت شهرستان دشتی کلینیک سیار دندان پزشکی به مدت سه روز اقدام به خدمات درمانی به اهالی شریف روستای میانخره و وراوی نمود و همچنین با همکاری هلال احمر شهرستان آموزشهای امدادی کمک های اولیه و بسته سلامت که شامل لوازم بهداشتی بین اهالی روستا توزیع گردید.

معصومی با تاکیدبه تداوم برگزاری ارودهای جهادی در طول سال تصریح کرد: دانشگاه آمادگی دارد هسته های دانشجویی برای اجرای طرح های عمرانی و فناوری در روستا ها تشکیل نماید.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج (دشتی) اضافه کرد: اعضا هیات علمی و دانشجویان مستعد و انقلابی دانشگاه آمادگی کامل برای حضور در اردوهای جهادی جهت ارائه خدمات فنی و مهندسی، مشاوره و روانشناسی را دارند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر در روستای میانخره با خانواده مرحوم ابوذر نظامی جانباخته کشتی نفتکش سانچی دیدار کرد.

کد خبر: 968486

وب گردی

وب گردی