هدف اصلی نشست مدیران گروه معارف، تبادل تجربیات و آمادگی برای سال تحصیلی جدید است

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: سومین نشست سراسری مدیران گروه معارف دانشگاه آزاد اسلامی با هدف تبادل نظرات و تجربیات بین اساتید دانشگاه برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام ابراهیم کلانتری درخصوص برگزاری سومین نشست سراسری مدیران گروه و اعضای هیأت علمی گروه معارف دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید قرار داریم و از آنجا که اساتید و گروه‌های معارف دانشگاه‌های آزاد اسلامی مسئولیت حساس و سنگینی بر دوش دارند، برگزاری چنین نشستی لازم به نظر می‌رسید.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه افزود: این نشست کمک می‌کند اساتید و اعضای شرکت‌کننده در آن، در جریان آخرین اخبار کشور قرار گیرند. از سوی دیگر گردهمایی اساتید گروه‌های معارف در یک جا، سبب می‌شود تبادل تجربه خوبی بین اساتید و دانشگاهیان انجام شود.

وی به اهداف دیگر این نشست اشاره‌ کرده و ادامه داد: نکته مهم دیگر این است که اساتید شرکت‌کننده، در جریان مسائل کلی دانشگاه آزاد اسلامی قرار می‌گیرند تا با آمادگی بیشتری سال جدید را آغاز کنند.

دکتر کلانتری تصریح کرد: هدف اصلی این نشست‌ها به‌روزرسانی، تبادل تجربه، بالا بردن آگاهی‌ و افزایش آمادگی و انگیزه اساتید گروه معارف برای سال جدید تحصیلی است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: شخصیت‌های مختلف در این برنامه حضور دارند و سخنرانی‌های متعددی برگزار می شود. همچنین به‌تناسب تحولات مهم کشور، مسائل روز کشور و منطقه نیز در بین گروه‌های معارف دانشگاه‌ها به‌صورت کمیسیون‌های مختلف به بحث گذاشته می‌شود که اساتید در جریان اتفاقات روز قرار گیرند و درنتیجه تبادل تجربه به‌صورت مفصل انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 968565

وب گردی

وب گردی